חוויה בכפר ניר בנים!

יום בהיר של שמש ואין שום עננים יצאתי מהכלים והבישולים. לקחתי איתי את בעלי ויצאנו להתפנק בטבע  במקום שנקרא חוויה בכפר לשבת בשמש ולאכול ארוחת בוקר.












בניר בנים  במקום בטבע שזו פינת חמד שמארחת אנשים לארוחת בוקר  ואפשר גם יחד לקבל סדנת מנדלות.
התמונות שתראו כאן לא באמת מסוגלות להעביר בתוכן את האוירה הקסומה והמיוחדת שממנה נהנים אורחי המקום. אבל ניסיתי להעביר את התחושה שלי מהמקום על ידי תמונות.
הגענו למתחם, ברקע התנגנה מוזיקה שקטה , פגשנו את שירי ובעלה משה כשם בעלי. אנשים מקסימים חייכנים מכניסי אורחים,חנינו לצד עצי פרי והכל באוירה שקטה, ונעימה ויש שם  גינת ירקות כמו חסה  ותבלינים ומטע של עצים מאוד מיוחדים. ולול תרנגולות שמטילות בצי חופש בערגות שהם בעצמם הכינו,
 פגשתי את שירי היזמית של המקום שהסבירה לי קצת על המקום. שביחד עם בעלה הקימו את המקום ואחראים לארוח הנפלא של ארוחת הבוקר. 
במקום מקבלים לפי הזמנות אי אפשר סתם להגיע כי כל האוכל טרי במקום. יש ארוח גם לימי הולדת , מסיבת בת מצווה . ימי כייף לגימלאים, ואפילו מסיבת רווקים בלילה ליד מדורה וסיר הפויקה שמתבשל בבישול איטי.

אז מה אכלנו בארוחת הבוקר הטיבעונית?..
משקה חסה עם תמר ממש טעים. סלטים מקשואים, קשיו, גמבות, סלק  . סלט טבולה עם רימונים .סלט ירקות, חצילים מגולגלים בגבינת קשיו. ולביבות סלק.
שקשוקה עם אבוקדו,לחם כוסמין ולחמניות ששירי מכינה במקום הריח של מאפה הלחם ניחר באפי ולא יכולתי להתאפק והוא הראשון שטעמתי, והקינוח היה כדורי תמרים עם אגוזים. ועוד קינוח שהיה מפירות יער  עם עוגיות וקצפת מקרם קוקוס. בקיצור לא ידעתי שארוחה טבעונית יכולה להיות כזו טעימה.
בסדנא הכנתי אבן מקושטת שמאוד אהבתי את המנדלה שלי וזאת התוצאה
ערכנו סיור וקטפנו מכל גינת הירק  קצת מכל דבר, היה כיף טעים ומהנה ככה לעשות הפסקה מהכל ולהנות מיום שמש  טעים ומהנה.
להזמנות תתקשרו לשירי ומשה 0556644256 תנו לעצמכם יום פינוק לא מגיע לכם?............

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה