FEELING GOOD! FEEL PERFUME BAR


חוש הריח שוטף את המוח בזיכרונות עזים ומסוגל לגרום לחוות שוב חוויות מהעבר. קשה לתאר ריח במילים אלא רק בדימויים, מטאפורות ורגשות. לכבוד יום האישה הבנלאומי תעניקו בושם מיוחד במינו.
מי מאיתנו לא היה בסיטואציה הבאה: יום האהבה מתקרב וממש מתחשק לך לפנק את הבויפרנד באיזה בושם סקסי או שאתה ממש רוצה להעניק לבת הזוג מתנה שווה ויוקרתית. אז אתם הולכים לחנות בשמים או לרשת פארם, עומדים מבולבלים מול המדפים ומתחילים להתלבט איזה ניחוח 'יישב' הכי טוב על האהובים שלכם – פירותי, מתוק, קצת חריף ואולי זה בכלל לא מה שהם אוהבים?
בדרך כלל יועצת ביוטי מציעה לכם בשמים שהם לא תמיד בתקציב שלכם בכלל, בטעם שלכם וממבחר שרק מבלבל אתכם יותר. אם יש לכם עוד פחות מזל, אתם עוד מוצאים את עצמכם בתור ארוך אחרי במיוחד... במקום ליהנות מחוויה כיפית לקראת יום האהבה, התחלתם אותו עם כאב ראש.
אז זהו, שכל הסיטואציה הזו היא ממש 2017. בשנת 2018 אתם רוכשים בשמים בדיוק כמו שצריך – בחוויית בילוי ייחודית ורומנטית, עם מבחר בשמים רחב, אך מוגדר, שלא מבלבל אף אחד ומאפשר לכם ולבני זוג לבחור את מה שאתם אוהבים באמת.
איך זה עובד? מגיעים לאחד מסניפי FEEL PERFUME BAR ומתיישבים על הבר. כן כן, אצלנו דואגים שיהיה לכם נוח ומפנק עם בר מעוצב ובו מבחר בשמים. בשלב הבא, בוחרים את סוג הבושם המתאים לכם, בצורה הכי פשוטה שיש – יש קולקציה לגברים וקולקציה לנשים והבשמים תואמים למצב הרוח שלכם. מרגיש אנרגטי וחד? יודעת שיש בך אלגנטיות נסיכותית? אין שום בעיה. אצלנו תמצאו בדיוק את הניחוח שמדבר אליכם ומתאים לכם ומיד לאחר מכן תוכלו למזוג אותו לבקבוק בגודל לבחירתכם, לחייך ולהמשיך הלאה לבילוי הוולנטיינס שתכננתם, תוך שאתם מריחים נפלא כמובן.
אהבתם את הבושם? מעולה. במקום לזרוק את הבקבוק אתם מוזמנים לגשת שוב לאחד מהסניפים שלנו ולעשות ריפייל של הריח האהוב עליכם. ככה תדאגו על הדרך גם לאיכות הסביבה ולכדור הארץ שלנו.
השנה, אף אחד לא זז בוולנטיינס דיי בלי בושם איכותי של FEEL PERFUME BAR. אם אתם מחפשים מתנה מקורית, אוהבת, מגניבה ובלתי נשכחת המשולבת בחוויית קניה באווירה בינלאומית ובאנרגיות שמחות – מצאתם. כל מה שנותר לכם זה לקפוץ אלינו ולהתחיל את חגיגות יום האהבה במקום שהכי נכון להיות בו.

ניתן להשיג:


FEEL PERFUME BAR – מותג בשמים אשר פועל בקונספט ייחודי של בר בשמים בו הבושם נמזג לעיני הלקוח, משיק בימים אלו בושם חדש בניחוח שובב ומרענן לחודשי הקיץ – NAUGHTY.
NAUGHTY הינו בושם בניחוח קליל ומרענן המתאים לחודשי הקיץ. הבושם הינו שילוב של ניחוחות פירותיים וקלילים של ליצ'י ומלון ושל יסמין וכרמל. השילוב האולטימטיבי בין ניחוחות אוריינטליים לניחוחות מתקתקים ומפתים. פיתוח הבושם נעשה במחשבה על כך שהניחוחות הרעננים ישתלבו באופן הרמוני יחד עם ריחו הטבעי של האדם. תמציות הבשמים של FEEL PERFUME BAR הינם מקוריים ונרקחים במעבדות בצרפת על ידי צוות מומחים.
לדברי ניר עוזרי, מייסד והבעלים של הרשת: "עם השנים, תרבות צריכת הבשמים השתנתה – אם בעבר השתמשו בבושם אחד, כיום הצרכן מחזיק ברשותו מספר ניחוחות ובשמים. אישה קונה בממוצע 3-4 בשמים בשנה ומגוונת ביניהם, ולכן קיים הצורך למבחר ניחוחות במחירים אטרקטיביים. האסטרטגיה של הרשת היא בוטיק בשמים בעיצוב בר משקאות חדשני, המאפשר לבחור את הריח בכל רגע נתון, במחיר אטרקטיבי המאפשר מבחר בשמים בארון".

מחיר 50 מ"ל: 79.90 ש"ח
מחיר 100 מ"ל: 129.90 ש"ח.
להשיג בסניפי הרשת: קניון עזריאלי בתל אביב, דיזינגוף סנטר, קניון איילון ברמת גן, קניון מלחה בירושלים, הקריון בקריית ביאליק, קניון ראשונים בראשון לציון ובגרנד קניון בחיפה.
רשת FEEL PERFUME BAR הינה בוטיק בשמים בעיצוב של בר משקאות חדשני, המציעה 24 ניחוחות משכרים המאפשרים לבחור את הריח המתאים לכל רגע נתון. את הבשמים ניתן להשיג בשני גדלים – 50 מ"ל או 100 מ"ל. כשהבושם אוזל, ניתן למלא את הבקבוק במילוי חוזר ובמחיר אטרקטיבי. מוצרי המותג אינם נוסו על בעלי חיים, עומדים בדרישות משרד הבריאות ותורמים לאיכות הסביבה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה