רואה לך בעיניים!



אתמול הוזמנתי להכיר את סיגל זמיר  החייכנית המקסימה והלבבית .ואת הטיפול העיניים החדש מבית גינו פריז שהושק במרכז לקוסמטיקה טריפולית בבעלות הקוסמטיקאית הוותיקה, סגיל זמיר.
אני הייתי המודליסטית הוזמנתי למיטת הטיפולים. הסרתי את התכשיטים שלי. ונשכבתי להנאתי על מיטת הטיפולים. קיבלתי טיפול מפנק אמיתי מכל הלב.וכשסיימה לטפל בי העניקה לי טיפול באור. גם פניי קיבלו תודה מהנורה וגם כתפי שכואבת לי כבר למעלה מחצי שנה. היא נתנה לי 10 דקות לכיוון הכתף. ולא תאמינו לי הכאב חלף וזאת לאחר לילה אחד בלבד.ישנתי כמו בובה. תודות לסיגל על הקרנת האור על כתפי תענוג אמיתי.לרגע חשבתי שאני נמצאת בתאילנד על איזה חוף עם השמש המנורה שהאירה על פניי.

 כן הוצגה שיטת הטריפולית, אותה פיתחה זמיר, שיטה המשלבת טיפול בשלוש שכבות העור, באמצעות שלוש טכנולוגיות מתקדמות בשלושה חדרים









לקראת יום האשה הבינלאומי שיחול ב – 8.3.2018, ניתן לרכוש שוברים לטיפול פנים מבית גינו פריז במרכז לקוסמטיקה טריפולית.
הטיפול -
45 דקות, במחיר של 199 ₪ במקום 600 ₪ ומתנה מפנקת מבית גינו לכל לקוחה.
המבצע עד ה – 8.3.18
להזמנת שובר, ניתן ליצור קשר עם סיגל, בטלפון  050-2648810


סיגל זמיר, קוסמטיקאית ואחות חדר ניתוח כבר 30 שנה, יצרה לאחר התמקצעות רבת שנים בתחום, וחקר בלתי פוסק את התחום, את שיטת הטריפולית, המשלבת טיפול ב – 3 שכבות של העור ב – 3 טכלוגיות חדשות ב – 3 חדרים.
הטריפול – מטפל  בשלוש שכבות העור, באפידרמיס, בדרמיס התחתון והעליון ובפסיה שמתחת לשריר.

בחדר האחד נעשה טיפול בשכבות העור העמוקות. נועד למתיחה, למיצוק ולחיזוק עור הפנים. הטיפול מבוסס על טכנולוגיית אולטרה סאונד בטוחה, באמצעות מכשיר טיפול מהפכני, המבוסס על טכנולוגיית HIFU דור שני, להידוק העור באמצעים לא פולשניים, וללא זריקות. לטיפול אין תופעות לוואי המלוות לעיתים טיפולים מעין אלו, אינו יוצר שטפי דם.
הטיפול המתקדם מבטיח שיפור בעור הפנים כבר לאחר הטיפול הראשון, שיפור במרקם העור ובמיצוקו, ומאפשר שמירה על מראה צעיר ורענן לאורך זמן.


בחדר השני - טיפול בשכבת האפידרמיס -  פילניג, החדרת לחות עם מחטים וטיפולים משולבים בשיטת ה –
IPL (Intense Pulsed Light), לבעיות של פיגמנטציה, אקנה, כלי דם פגועים. כן מתבצעות בחדר זה צריבות פגעי שמש.
בחדר השלישי – עובדים על השריר האפירדמיס והדרמיס. זהו חדר השיקום וההזנה. הטיפולים נעשים באמצעות תכשירים ומכשיר המתמקדים בהזרמת אנרגיה לתאי העור (ATP), הגורמת להגברת קצב התחדשות התאים, בהחדרת חומרים פעילים עד לדרמיס ובהמרצת שרירי הפנים ללא מאמץ. "חדר זה" אומרת זמיר, "זה חדר המלכות, שבו אני מבקשת לא לדבר ולהתרכז בתנועות המדדיטטיביות של המכשיר, להירגע ולחשוב רק מחשבות טובות".

סיגל מתמקצעת באופן שוטף ועובדת עם התכשירים והטכנלוגיות החדישים והמתקדמים ביותר, ביניהם:
טיפול העיניים מבית גינו פריז,
AGE LOGIC EYE. הפתרון המהיר והמוכח לעיניים צעירות ורעננות.
הטיפול
נעשה באמצעות מכשיר הידרדרמי סלולר אנרג'י  בשילוב חומרים פעילים מרוכזים וייחודים וטכניקת עיסוי של גינו פריז, ומטפל בו זמנית בכל סימני הגיל והעייפות סביב העיניים, קמטיםקמטוטיםרפיוןסימני עייפותנפיחויותעיגולים כהים.  
מעבדות המחקר והפיתוח של גינו פריז מפתחות בהקפדה ובסטנדרטים גבוהים וסביבה מטוהרת את המוצרים המשמשים לטיפול EYE LOGIC.
המוצרים (סרום ג'ל המחדיר חומרים פעילים באמצעות המכשיר , סרום קרם המחדרים חומרים פעילים באמצעות עיסוי ייחודי לגינו פריז ומסכת בד ייחודית לעיניים) מגיעים במינונים לשימוש אישי, כך שמספקים בטיחות אופטימלית טובה ביותר
וכך עונים על הצרכים הספציפיים של אזור מתאר העין הרגיש.
הטיפול אורך כ – 40 דקות שכולל כמה שלבים: הסרת איפור, ניקוז לימפטי והחדרה עמוקה עם סרום עיניים יוניזציה כפולה, מסכה אישית סביב העיניים, מריחת קרם עיניים.


תוצאות ממעבדות המחקר והפיתוח של גינו פריז מצביעות על כך, כי כבר לאחר הטיפול הראשון, 87.5% מהנבדקים מצאו כי קווי המתאר של העין נעשו חלקים יותר, מוצקים יותר וחלקים יותר, 100% מהנבדקים מצאו כי סימני העייפות סביב העיניים נמחקו וכי העיגולים השחורים והנפיחות סביב העיניים הופחתו ברמה ניכרת.  
הממצאים המחקריים של מעבדות גינו מראים כי לאחר הטיפול הראשון יש ירידה משמעותית של 40.2% בעומק הקמט, ועליה משמעותית של 46.7% במיצוק העור.
זמן טיפול העיניים – 40 דקות
מחיר לטיפול בודד – 325 ₪
מומלצת סדרה בת 4-6 טיפולים בהתאם להמלצת הקוסמטיקאית



אודות סיגל זמיר:
זמיר התוודעה לתחום הקוסמטיקה כבר בגיל 12, כשהופיעו פצעונים על פניה, כתוצאה מהפרשת סבום בעור ונזקקה לטיפול קוסמטי. היא נשבתה בקסמי עולם הקוסמטיקה והחלה להציע 'טיפולי פנים' לבנות השכונה, באמצעות סיר אדים ונייר טואלט. כשהיתה בת 14 פגשה את רוזי דיי, אחותו של צלם האופנה סמי בן גד ז"ל, שהכניסה אותה לחברת Nature Beauty למכירת תכשירי איפור. וכל זאת במקביל ללימודיה התיכוניים, במגמת סיעוד. עם הזמן, היא רכשה מיומנות בתחום האיפור והחלה לאפר כלות ולהתמחות באיפור לאירועים ולצילומים. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה