שני ציפורים במכה אחת!

 למי יש זמן?.לא לי. היום כל דבר שאפשר לחסוך בזמן  זה פשוט הכי מתאים לי. זה נשמע מצחיק אבל לפתוח את קופסת המטרנה לשפוך מים ולהוסיף דייסה כשתינוקך צורח באוזניים זה ממש לא נחמד.. איזה כיף לפתוח אריזת מטרנה גם וגם

באריזה אחת ממש מבצע אחד פלוס אחד שניים באריזה אחת . פשוט לפתוח את האריזה להוסיף למים וזהו מוכן. תענוג אמיתי בעיקר כשאנחנו מחוץ לבית.



השילוב המושלם של דייסה ותחליף חלב - תרכובת מזון לתינוק (תמ"ל) במוצר אחד: רק מוסיפים מים והדייסה מוכנה. דייסות מטרנה גם וגם מאפשרות הכנת דייסה במינון מדויק ובנוחות מרבית.
לפי המלצות משרד הבריאות המעבר למזונות משלימים צריך להיעשות לקראת גיל חצי שנה, בהדרגה, תוך המשך הנקה או תמ"ל, בהתאם לסימני מוכנות התפתחותיים של התינוק.

כל אלו מומלצים על ידי משרד הבריאות כמאכלים ראשוניים: מזונות עשירים ומועשרים בברזל כגון בשר בקר, הודו ועוף, דגים, קטניות ,דייסות לתינוקות ומזונות עשירים בויטמין C כגון פירות וירקות..

דייסות מטרנה מגוונות את תפריטו של תינוקך ומעניקות לו מזון עשיר בויטמינים ומינרלים כגון ברזל. הברזל הינו מינרל החשוב להתפתחות התינוק, בתקופה בה הגדילה מואצת וחשוב לספק לתינוק את כל צרכיו.

דייסות מטרנה מכילות דגנים ומגיעות במגוון טעמים. דייסת מטרנה גם וגם המכילה דייסה עם תחליף חלב- תמ"ל מהווה דרך קלה ונוחה לחשוף את התינוק למגוון טעמים ומרקמים חדשים ומאפשרת את המעבר ההדרגתי  ממזון נוזלי למוצק.

כחלק מתפריט מגוון ניתן לשלב תוספת דייסה כפעמיים ביום, בהכנה דלילה לאכילה בבקבוק או בהכנה סמיכה לאכילה בכפית (בהתאם להוראות ההכנה הרשומות על האריזה).



דייסות גם וגם של מטרנה מכילות פרוביוטיקה מסוג B.Lactis חיידקים ידידותיים למערכת העיכול

ללא תוספת סוכר ומלח.

דייסת גם וגם דגנים מתאימה לתינוקות מגיל 6 חודשים, אין צורך להכין תרכובת מזון לתינוקות מראש, רק להוסיף מים והדייסה מוכנה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה