בעקבות אהוד מנור
היום יצאנו לטיול בעקבות השירים – סיור מזמר עם המנגנת נחמה. שניגנה לנו באקורדיון וסיפרה לנו את הסיפור בעקבות אהוד מנור בבנימינה. יש סיורים שמספרים היסטוריה, ויש סיורים שמנגנים את הזיכרונות. כזה בדיוק היה הסיור המזמר בעקבות אהוד מנור בבנימינה. מהרגע הראשון הרגשתי שאני לא רק מטיילת ברחובות המושבה, אלא נכנסת אל תוך השירים. בין בתי האבן, העצים והרחובות השקטים, קיבלו המילים של "ימי בנימינה" משמעות חדשה. בכל תחנה שמענו סיפור, שרנו יחד, וגילינו כיצד נופי הילדות, המשפחה והחוויות של אהוד מנור הפכו לשירים שמלווים את כולנו כבר עשרות שנים. הסיור שילב סיפורים מרגשים, אנקדוטות על חייו של היוצר, והרבה מוזיקה. השירה המשותפת יצרה תחושת חיבור מיוחדת – בין המשתתפים, למקום ולשירים שכולנו מכירים ואוהבים. יצאתי מהסיור עם הרבה יותר מהיכרות עם בנימינה. יצאתי עם הערכה עמוקה יותר לאדם שידע להפוך רגעים קטנים מהחיים ליצירות שנוגעות בלב של דורות שלמים. אם אתם אוהבים מוזיקה עברית, סיפורים ישראליים ונוסטלגיה במיטבה – הסיור הזה הוא חוויה מומלצת. לפעמים כל מה שצריך כדי להתרגש מחדש ה...