סלט גזר עם חמוציות וגרעיני חמניה

קיבלתי משופרסל רצועות גזר , לסלט גזר שאני מאוד אוהבת, איזה כיף שלא צריך כבר לעבוד קשה ,זה הדבר ששנוא עלי לחתוך לרצועות דקות גזר ,למוקפץ שאני אוהבת או את הסלט הזה ,ואיזה כיף לגלות שיש מוכן  בלי לעבוד קשה אז עכשיו אני מתפנקת על סלט שאני אוהבת במיוחד וגם שופרסל פינקו אותי ברצועות גזר מוכן לאכילה איזה כיף תודה שופרסל.



חומרים לסלט גזר

6-8 גזרים מקלות של שופרסל
3 גבעולים של בצל ירוק או עירית קצוצה
אגוזי מלך קלויים (או כל אגוז אחר, קלוי או מסוכר)
נענע קצוצה
כרפס קצוץ
גרעיני חמניה קלופים שופרסל

לרוטב:

3 כפות שמן זית
כף וחצי חומץ (איזה שאוהבים, אני השתמשתי בחומץ אורז)
כף רוטב סויה
2 כפיות סוכר חום
1-2 שיני שום, כתושות
מעט ג'ינג'ר מגורר (לא חובה)
אופן ההכנה:
1. מערבבים היטב את כל מרכיבי הרוטב בקערה גדולה. מניחים בצד.
לוקחים את הגזרים.ואת הבצל הירוק  והנענע והחמוציות והגעיני החמניה הקלופים
 את המוצרים קיבלתי משופרסל להתנסות 
 מערבבים, מוסיפים את האגוזים הקלויים ומגישים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה