דור הג'ינס לובש ג'ינס האגיס

חוגלה קימברלי גאה להציג חיתול לבייבי שלך כי גם לו מגיע ללבוש ג'ינס

חוגלה קימברלי יצרנית ומשווקת מותג החיתולים המוביל האגיס מחדשת ומפתיעה שוב והפעם במהדורה מיוחדת של האגיס פרידום פלוס בעיצובים סופר אופנתיים ומדליקים של ג'ינס. עם אלמנטים אהובים של פו הדוב מבית דיסני,המהדורה תשווק כמהדורה מוגבלת בחודשי הקיץ .



בעקבות הצלחת מהדורת חיתולי האגיס ג'ינס הקודמות, מציגה חוגלה-קימברלי גם השנה מהדורת קיץ מדליקה של חיתולי האגיס פרידום+ בעיצוב ג'ינס.


החיתול הינו בצבע ג'ינס משופשף עם הדפס בדמותו של פו הדב ומעוצב כמראה חלקו העליון של ג'ינס סטנדרטי: כיס, כפתורים ותווית.
האגיס פרידום+ הינו חיתול המאופיין בטכנולוגיית ספיגה חדשנית וחכמה הכוללת שכבה מיוחדת ללכידת נוזלים, מערכת תעלות אקטיבית שמפזרת את הנוזלים על פני שטח החיתול באופן שווה ומערכת טייפים להתאמה מושלמת לגוף התינוק ולנוחות ויובש מקסימאלי. 
לדברי רינת אפרימה, סמנכ"ל שיווק חוגלה קימברלי:"לבקשת האמהות ולכבוד הקיץ בו מסתובבים התינוקות פעמים רבות רק עם חיתול לגופם,  אנו משיקים מהדורת חיתולי האגיס ג'ינס אופנתית".
כזכור, חוגלה קימברלי היא המדינה הראשונה בעולם שפיתחה ושיווקה כבר לפני כשבע שנים חיתולי האגיס ג'ינס, עם חיבור לערכים של עולם האופנה. בעקבות ההשקה, נציגויות רבות של קימברלי קלארק ברחבי העולם אימצו ויישמו את המוצר ואת מהלכי ההשקה של האגיס ג'ינס כפי שנעשו בישראל. בין המדינות הראשונות לאמץ: תורכיה, רוסיה, אוקראינה, דרום אפריקה ועוד.  
אריזות חיתולי האגיס ג'ינס ישווקו במהדורה מוגבלת בחודשי הקיץ, באריזות מעוצבות ברוח הג'ינס ובמידות 3, 4, 4+ ו-5. כמו כן,אריזות חיתולי האגיס ג'ינס ימכרו במחיר מומלץ לצרכן זהה למחיר חיתולי האגיס פרידום+ 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה