טקס מוצר השנה 2014
מוצר השנה של ישראל 2014
זו השנה התשיעית שהצרכנים בישראל בוחרים את מוצרי השנה
שלהם - המוצרים והשירותים החדשים והאיכותיים ביותר שהושקו לאחרונה.
בחירת
הצרכנים הישראליים נעשית באמצעות מחקר הצרכנים המקיף מסוגו שנערך במדינה. המחקר
נערך על ידי מכון המחקר קנטאר מדיה באמצעות TNS MySeker.
במחקר, הנערך בישראל באופן זהה למחקרי מוצר השנה בעולם, השתתפו השנה יותר מ-2,000
צרכנים (!), המייצגים את האוכלוסייה הבוגרת בישראל.
מטרת הפרסים היא:
1. לעודד חדשנות
על ידי הענקת פרסים למשווקים, שהשיקו באותה שנה מוצרים ושירותים, שלא רק שהציגו
חדשנות פורצת דרך, אלא גם קיבלו ציוני איכות גבוהים על ידי הצרכנים.
2. לסייע לצרכנים להשתמש במוצרים ושירותים
חדשניים, שצרכנים אחרים השתמשו בהם וממליצים להם לנסותם עקב שביעות הרצון הגבוהה
שלהם מהם.
המשווקים, שמוצריהם הוכתרו על ידי
הצרכנים כמוצר השנה זכאים להשתמש בלוגו האדום של מוצר השנה על
אריזות המוצרים, בנקודות מכירה, ובמודעות – על מנת לעודד התנסות במוצריהם. באופן
זה, משמש הלוגו האדום של מוצר השנה כאמצעי של שיווק מפה לאוזן, המעביר המלצות של
צרכנים לגבי מוצרים ושירותים חדשים, שהם השתמשו בהם והם ממליצים לחבריהם הצרכנים
להשתמש בהם גם כן.
תגובות
הוסף רשומת תגובה