טקס מוצר השנה 2014

בוקר טוב רציתי לספר לכם ,שכל כך נהניתי אתמול בארוע היה שקט רגוע, אפילו איניטימי ,פגשנו את חברותי הבלוגריות והיה גם מענין מאוד עם כל ההרצאות על המוצרים הכרנו את המוצרים טעמנו אותם ,היה ממש כיף תמשיכו כך, גם ביציאה שחילקתם לשתי קבוצות של יציאה לא היה לחץ ביציאה ,כך נהנו לחכות בתור וציק צאק זרם קצב היציאה בלי דחיפות ,ובלי לחץ להגיע לחניה ,ממש ארוע שהושקע הרבה מחשבה בהצלחה בהמשך
 מוצר השנה של ישראל 2014
A4_POY-countries_2009זו השנה התשיעית שהצרכנים בישראל בוחרים את מוצרי השנה שלהם - המוצרים והשירותים החדשים והאיכותיים ביותר שהושקו לאחרונה.
A4_POY-countries_2009בחירת הצרכנים הישראליים נעשית באמצעות מחקר הצרכנים המקיף מסוגו שנערך במדינה. המחקר נערך על ידי מכון המחקר קנטאר מדיה באמצעות TNS MySeker. במחקר, הנערך בישראל באופן זהה למחקרי מוצר השנה בעולם, השתתפו השנה יותר מ-2,000 צרכנים (!), המייצגים את האוכלוסייה הבוגרת בישראל.
מטרת הפרסים היא:                                  
1.      לעודד חדשנות על ידי הענקת פרסים למשווקים, שהשיקו באותה שנה מוצרים ושירותים, שלא רק שהציגו חדשנות פורצת דרך, אלא גם קיבלו ציוני איכות גבוהים על ידי הצרכנים.
2.      לסייע לצרכנים להשתמש במוצרים ושירותים חדשניים, שצרכנים אחרים השתמשו בהם וממליצים להם לנסותם עקב שביעות הרצון הגבוהה שלהם מהם.
המשווקים, שמוצריהם הוכתרו על ידי הצרכנים כמוצר השנה זכאים להשתמש בלוגו האדום של מוצר השנה על אריזות המוצרים, בנקודות מכירה, ובמודעות – על מנת לעודד התנסות במוצריהם. באופן זה, משמש הלוגו האדום של מוצר השנה כאמצעי של שיווק מפה לאוזן, המעביר המלצות של צרכנים לגבי מוצרים ושירותים חדשים, שהם השתמשו בהם והם ממליצים לחבריהם הצרכנים להשתמש בהם גם כן.

השנה, בחרו הצרכנים ב-58 מוצרים ושירותים והכתירו אותם למוצרי השנה של ישראל. 




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה