סוף לכאבי צמיחת השניים

הסוף לכאבי צמיחת שיניים! עכשיו במרחק נגיעה מכל בית !
"בייבי דנט" – לטיפול טבעי בכאבי צמיחת שיניים - מסדרת "מולטי מאם"
מעתה ברשת "סופר פארם" בכל רחבי הארץ

המראה המלבב של התינוק הקטן שלך מצמיח שיניים הוא  מראה שובה לב, אבל באותה נשימה הוא גם גדוש בכאב. אילו הוא רק היה מדבר היינו מבינים כמה הוא סובל מצמיחת השיניים הראשונות. מדובר בתחושות הכאב הראשונות של הפעוט ולכן ההתמודדות אינה קלה.   
הכירי את  Baby Dent - שחקן החיזוק החדש, שהצטרף לסדרת "מולטי מאם" המצליחה. בייבי-דנט הוא ג'ל ביו-אקטיבי טבעי ובטוח, ללא חומרי הרדמה, המיועד להקל על הכאב והתהליך הדלקתי. הג'ל מסייע בהקלה והרגעת תחושת אי הנוחות המקומית כמו נפיחות, אשר בדרך כלל מלווה את תקופת בקיעת השיניים. נוסף על כך, הג'ל רך ונעים כך שניתן להשתמש בו גם לטיפול בגירויים בעור הנגרמים עקב ריור.
כמו יתר מוצרי סדרת "מולטי מאם", גם המוצר החדש לתינוקות, "בייבי דנט" הוא  פטנט עולמי המבוסס על תרכובת ה- 2QR. תרכובת זו הינה טבעית, מופקת מצמחים ומורכבת ממולקולות ביו-אקטיביות בשם פוליסכריד.  הפטנט מאפשר לראשונה לחסל חיידקים מזיקים, מבלי להשפיע על החיידקים הידידותיים וכך, מנטרל בקטריות מזיקות באופן בטוח וטבעי. שהרי, המצב שנוצר בחניכיים בעקבות בקיעת השיניים, הוא בעצם תהליך שיוצר זיהום מקומי.
"בייבי-דנט" אינו מכיל חומרים משמרים, אלכוהול, תרופות הרדמה, חומרים כימיים או חומרים מן החי. כמו כן,  לא מכיל סוכר על מנת לא לפגוע בשיניי התינוק אך, טעמו אכן משובח, והוא לא מזיק במקרה של בליעה.
אופן השימוש: יש למרוח את הג'ל בנדיבות על חניכיו הרגישות של ילדך ולעסות את הג'ל באמצעות אצבע נקייה או מברשת שיניים קטנה ורכה. רצוי להימנע משתייה לאחר המריחה עד כמה שניתן כדי לאפשר לג'ל זמן פעולה מקסימלי. ניתן למרוח את הג'ל גם על המוצץ היכן שהוא בא במגע עם החניכיים, והכי חשוב לקבלת הרגעה מרבית יש לאחסן את התכשיר במקרר. כמו כן, לשימוש בג'ל במקרה של ריור, יש למרוח מעט ג'ל על העור המגורה שמסביב לפה.
"בייבי-דנט" מסדרת "מולטי מאם" מיובא ומשווק על ידי חברת התרופות והציוד הרפואי "דרורת". מעתה להשיג גם ברשת סופר פארם, וכן בבתי המרקחת הפרטיים בכל רחבי הארץ. מחיר: 59.9 שקל.
לבירור נקודת מכירה : 03-682225, בפייסבוק: מולטי מאם 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה