ענקית הלקים opi פיתחה את GLITTER OFF - להסרה קלה ומושלמת של לק גליטר /נצנצים


Opi  מצאו את הפתרון האידיאלי ביותר להתמודדות עם המצאות הטרנד! ועכשיו: למלחמה מול לק הנצנצים.  

ענקית הלקים opi  פיתחה את GLITTER OFF -  להסרה קלה ומושלמת של לק גליטר /נצנצים

הטרנד הכי מדובר בעולמן של הציפורניים הוא טרנד הנצנצים, לק הגליטר המנצנץ על כל גווניו, החל מנצנצים על בסיס שקוף בגווני אולטרא סגולים, עד לפתיתי שלג לבנים, ורודים, אפילו גליטר'ס בצורת קונפטי גסים היו לנו.  

אך לעולם, כל אישה החובבת טרנדים סטייל ואופנה תתמודד עם יחסי האהבה- שנאה שלה לנצנצים. הם יפים, מושכים סקסיים ומעניינים ומלאים באינספור צבעים שיתאימו לכל מה שרק תרצי אבל אז מגיעה השאלה – למרוח נצנצים או לא ?! – כי הסיוט של אחר כך הוא השנוא ביותר.

מי מכן שהורידה לק נצנצים בלא סבל ועצבים, מוזמנת להרים יד! כי ברור שזה אחד הדברים הכי מעצבנים ולא נוחים בעולם, מה גם שלא נולד האצטון או מסיר הלק שיצליח להסיר בקלות את המנצנצים מהציפורן ללא מאבק קשה ומעייף.

ענקית הלקים האמריקאית OPI - משיקה את הפתרון החדש להסרת הנצנצים : glitter off   הוא לק בסיס שאותו מורחים כשלב ראשוני, לפני הנצנצים ואז כשרוצים להסירו אין צורך אפילו במסיר לק, הוא פשוט מתקלף מהציפורן בצורת שכבה חלקה אחת, ויורד מהציפורן ללא כל מאמץ או כל תסכול ומריבה עם משייף ציפורניים.  
הציפורניים מנצנצות כאוות הנפש, ליומיים שלושה או שבוע וברגע שנפלה ההחלטה להחליף לק – אין צורך להתאמץ, רק לקלף את השכבה האחת שנוצרה בין  שכבת ה glitter off  לבין הלק המנצנץ וזהו- הציפורניים שלך נקיות מלק ולא עייפות וחלשות משיוף משייף ציפורניים גס וכך גם את יכולה להמשיך לטרנד הבא !

 

מוצרי OPI  מיובאים לישראל בלעדית על ידי חברת "ברייסון שיווק" ונמכרים ברשת "אפריל" ומכוני הטיפוח המקצועיים ברחבי הארץ. מחיר לצרכן: 65 ₪ .

מציג את SRF45_GlitterOff_Display_8pc.jpg

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה