שפץ נא!


שפץ נא!

לא את הבית, את המראה החיצוני שלכם- ותתחילו בכרטיס הביקור, הפנים!

סקירת טיפולי התחדשות חדשים וקלילים לקראת השיפוצים! רענון נעים !

תחום הטיפוח והאסתטיקה הוא תחום רחב שמשנה לשנה, הולך ומתעצם. הטכנולוגיות בו משתכללות ללא הרף, שלל שיטות וטכניקות לשיפור מראה הפנים מומצאות מדי יום ולפעמים כבר לא קל לעקוב אחר כולן, להיות מעודכנים במה הכי טוב, מה הכי כדאי ומשתלם, או מה הכי מתאים לכל אחד. ניסינו לרכז עבורכם את המילה האחרונה בתחום ריענון עור הפנים ולהקפיד על מספר קריטריונים כמו קלילות הטיפול, נטול תופעות לוואי או ימי החלמה ממושכים, ואפילו טיפולים שאינם פולשניים.

קבלי סקירה של הטיפולים החדישים ביותר:

טיפול בגלי רדיו בשילוב קרני אור - המכשיר הראשון שמצאנו  לחידוש העור עונה על שני הקריטריונים שהכי חשובים למטופל: ללא זמן החלמה וללא כאבים בזמן הטיפול. מעבר לכך קיבל המכשיר elōs plus  את אישור ה- FDA האמריקאי והוא פועל בטכנולוגית ה-  elōs שפותחה על ידי סינרון מדיקל,  הנחשבת לטכנולוגיה הבטיחותית ביותר בעולם. מכשיר אחד, הכולל בתוכו פלטפורמה משודרגת המשלבת  11 אפליקציות שנועדו לטפל במגוון תחומי טיפוח: טיפול בקמטים וקמטוטים, כתמים, צלקות ונימים, חידוש כפות הידיים ואף הסרת שיער. גולת הכותרת של המכשיר היא הטיפול המאוד יעיל  בכתמים בשילוב מיצוק העור: שילוב תדרי הרדיו (RF) ואנרגיית האור מתמקד באופן מדויק בכתמי פיגמנט כמו נמשים, כתמי שמש וכתמי גיל. הכתם סופג את אנרגיית האור ויוצר אפקט חימום לרקמה באזור הטיפול.  אנרגיית תדרי הרדיו (RF) נכנסת לפעולה ומחממת עוד את האזור המטופל עד לטמפרטורת היעד, בטיפול יעיל ובטוח המביא לשיפור כולל במראה העור, הן במרקם שלו והן במצב הכתמים, כשהתוצאה היא עור מוצק, מתוח, ואחיד ללא כתמים. ד"ר אינס ורנר, מומחית לרפואת עור, מנצחת לאחרונה על מחקר בישראל המתמקד בטיפול בכפות הידיים, בייחוד באזור גב כף היד, האזור הקשה והבעייתי יותר של היד. היא נוכחה לגלות בתוצאות המחקר כי התוצאות של הטיפול בידיים נשמרו גם לאחר שלוש וחצי שנים למרות תהליך ההזדקנות ולמרות הקושי להתגבר על סימני הזדקנות דווקא בחלק זה של היד וזה מה שהעיד על גדולתו של המכשיר והצלחתו בעולם הטיפוח. 

טיפול פילינג קל חדש  - לא רק מכשירים יתרמו לעור הפנים שלכם אלא גם טיפול פילינג קל הנקרא "milk peel", המשלב 3 סוגי חומצות במינון קל במיוחד.  הוא מתאים לכל מיני מצבים: לעור שומני הנוטה לאקנה, טיפול להצערת העור, עור שהגוון שלו אינו אחיד ולקמטים עדינים. שימוש חד פעמי יעניק לעור זוהר מיידי.  מדובר בפילינג שטחי המכיל שלוש סוגי חומצות המשפרות את חידוש האפידרמיס ואת הלחות בעור תוך שהן מעכבות את יצירת הפיגמנט ומעודדות ייצור של קולגן. התכשיר מותאם מאוד לכל סוגי העור וניתן לשילוב עם חומרי מילוי ומזותרפיה.

 

החדרת חומצה היאלורונית ואנטי –אוקסידנט בטכניקת מזותרפיה-

לרעננות אופטימאלית של העור ולשיפור האלסטיות והמוצקות שלו,  פותח טיפול "סטילאג' הידרומקס" - טיפול המורכב ממיקרו זריקות מרובות עמוקות יותר, או עמוקות פחות, בהתאם למצב התייבשות העור. מתאים לשימוש באזור הפנים, הצוואר, המחשוף וגב כף היד. משלב חומצה היאלורונית עם סורביטול, שהוא נוגד חימצון.

עם הגיל, ממילא חלה ירידה ברמת החומצה ההיאלורונית בגוף, ועורנו הופך לפגיע יותר לנזקי החמצון (עד גיל 40 אנו מאבדים כחצי מהחומצה ההיאלורונית הטבעית שלנו, וכל עשור נוסף מאבדים עוד 6%.  היובש בעור הנו  תחילתו של כדור שלג,  שכן, ככל שהעור  יבש יותר, כך הוא  הופך להיות הרבה יותר פגיע, אפור גיל, לחץ, שינויים הורמונאליים כמוהם כגורמים סביבתיים כגון עישון, שמש, קור ורוח מצמצמים את הרזרבות הטבעיות של החומצה ההילוארונית דבר הגורם לעור אובדן גמישות ומוצקות. העור נעשה דק ויבש יותר וקמטוטים מופיעים על פני השטח.

 

 

כל הטיפולים מבוצעים במרפאות וקליניקות רופאים או מכונים בפיקוח רפואי, בכל רחבי הארץ, וכולם מציעים התחדשות מרעננת ללא תופעות לוואי.

 

תתחדשי !!

 

 

 



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה