וולוטה. בורדה וספלנדיד ומה שבניהם

קיבלתי לידי ספר קריאה מהנה ומלא בגעגועים אני קוראת וכל קטע מחזיר אותי אחורה בשנים כל מילה מזכירה לי משהו. ספר שעוסק בתקופת הצנע בתקופה שהיה מחסור הכל מהכל ראשית המדינה .

אני זוכרת את התקופה שלמדתי במגמת אופנה והיינו מוצאים מחוברת שנקראה בורדה שרטוטים של בגדים והינו לומדים לתפור אותם

ואתם בטוח זוכרים שהיינו מקבלים בונבוניירה ואמא היתה שומרת אותה או שמעבירים הלאה למישהו אחר. פה ישנה ילדה שמשתוקקת לשוקלד ועד שאמא החליטה לפתוח אותה זה היה רגע שהם עברו לדירה חדשה ברמת גן.ורגע פתיחת הבונבוניירה אפשר להרגיש את המתח והשתוקקות למתוק ולשמוע את קריעת הצלופן.אבל משהוא קרה באותו הרגע  ומשהוא השתבש סקרנים ממליצה לכם קוראים שלי על קיראה מאוד מהנה שבטוחה שכל אחד יחזור כמו במנהרת הזמן למסע קסום .

על הספר זהו ספרה הראשון של הסופרת חנה אלג"ם חיים סודות גלויים


חודשים ספורים לאחר שחנה נולדה, גילתה אמה סוד על בעלה, אביה של חנה, והחליטה להעלים את קיומו מילדתה מהצורך לגונן עליה וגם מבושה מהחברה שבה היא חיה.
בהמשך, האם נישאת בשנית לאדם שיש לו בת משלו. חנה הקטנה נאלצת להתמודד עם אבא חדש ועם אחות חדשה, דבר בכלל לא פשוט.
חנה חיה 36 שנה עם חוסר הידיעה לגבי אביה בחושבה כי הוא גיבור שנהרג במלחמה. החוסר באב ובעיקר החוסר בידיעה מי הוא היה, מעסיקים אותה בלי הרף ומשפיעים על מהלך חייה.
למרות הקשיים, חנה נישאת ויולדת שתי בנות ולאחר עקרות זמנית נולד לה בן זכר אלא שאז מתגלה כי הוא לוקה בשיתוק מוחי. מכאן מתחיל מאבק יומיומי של חנה בטיפול בבנה עם כוחות פיזיים ותעצומות נפש אדירים.
במהלך ניתוח של בנה במטרה לנסות לרפאו מהשיתוק, אחותה מגלה לה פרטים אודות אביה וחנה צריכה להתמודד עם הגילויים אודותיו.
האם הגילוי מיהו אביה יעזור לה להשקיט את נפשה ולסגור מעגל? האם היא תצליח להבין את ההתנהגות של אמה? כל זאת ועוד תוכלו לקרוא בספר המרגש הזה.
סיפור חיים לא פשוט,הרבה קשיים ומולם הכוחות והאמונה כדי להתגבר עליהם ולהתמודד איתם והכי חשוב לעולם לא לאבד את התקווה!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה