מלון סי הוטל טברייה

שלום קוראי היום כינסתי את בני מישפחתי ילדי חתני ונכדי לשבת גיבוש .כבר חלפו 15 שנה מאז  שהינו נוסעים אנו וילדי לכינרת כל שנה כשמגיע החופש הגדול היינו מצפים וממתינים לנסוע לכינרת. זה היה טיול מישפחתי מהנה והיינו חוזרים עם חוויות נעימות אפילו יש לנו דיסק שאם רק ישמעו ממנו שיר ואני ישאל היכן זה היה כולם יחד כמו תזמורת טברייה שייט בכינרת זהו הדיסק הראשון של אייל גולן יפה שלי.

אז הנה ישבתי וחשבתי אני רוצה לשחזר את הרגעים הללו. עכשיו זה בססטוס אחר לא אמא אלא סבא וסבתא ילדים ונכדים יוצאים לטבריה של היום.עם הבן שלי הקטן שהוא היום חייל משוחרר אבל יש לי השיג שאני לא יודעת אם כל אמא תשיג את ההשיג הזה שהבן שלה יבוא איתה למלון מגיל 10 הוא לא רצה להצטרף אלינו הרגיש גדול אבל פה הרגע הזה שכולם רוצים לשחזר אותו כולם שמחו לקראתו היינו יחד ולא משנה המלון ואיך שהוא נראה. הרגע שעושים היסטוריה לנכדים עכשיו קפצו על המיזרנים כמו שהילדים עשו היינו בכינרת כמו אז ואתם יודעים כול הסופ"ש אייל גולן היה במוחי ולא הפסקתי לזמזם את שירו.
התכנסנו ונסענו למלון לא יקר ולא מפואר.  זקוק לשיפוץ דחוף. אבל כשהגענו לבושים לארוחת שבת ציפתה לי הפתעה חדר אוכל ברמת חמש כוכבים אוכל טעים ומבחר גדול כל אחד מצא מה לאכול. השרות של צוות המלון היה 10 כל מה שבקשנו ישר באו לשרת אותנו נשארנו עדצאת השבת ללא תוספת תשלום חנייה חינם בריכה קטנה הרגשתי ממש כאילו באנו לבקר משפחה מלון קטן ונעים הילדים נהנו הנכדים נהנו מה צריך יותר.כמו שאומר המשל אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו.ליד המלון יש גם גן שעשועים לילם ופגשתי אנשים שזו שנה שלישית שהם באים עם הנכדים הם אומרים שבשביל מחיר כזה שווה לבוא כל פעם מחדש.











תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה