החיוך שלך שווה מיליון דולר

פורום נשות L.A.FACE השלישי
ביום שישי הןזממנתי להרצאה מרתקת מאתפרופסור דניאלה קידר שריתקה אותנו בהרצאה שמחברת בין הגוף והנפש לנו אישה מדהימה מלאת חוש הומור ושמחתי להכיר גם אותה וגם את נשות הפורום לא ידעתי על קיומו של פורום זה עד שלא הגעתי לשם מאוד נהנתי למדתי מהרתאה זו שאסור להתעצבן ולהפוך את הרוגז לבדיחה לדוגמא
אם מישהו נוסע לאט בכביש וזה מרגיז אותך תחשבי שיש לו משהו שביאר שהוא חייב לנסוע לאט שלא ישבר לו הדבר השביר
או לדוגמא אחרת שמישהוא צועק לך בכביש מטומטמת מי נתן לך רישיון נהיגה במקום לברך את כל משפחתו תמסרי לו שם של המורה נהיגה שלך הוא לא ידע מיהן באה לו התשובה הזו מבטיחה לך שהוא יתחיל לצחוק חבל לבזבלז אנרגייה שלילית על אנשים לא בריא לגוף שלך זה מביא איתו המון מחלות הפכי כעס לחיוך





חברת  L.A.FACEהמתמחה בטיפולים אסתטיים רפואיים לעור הפנים והצוואר, קיימה בשישי האחרון (31.07.2015) את פורום הנשים מס' 3 לקידום, להעצמה ולמינוף אישי, מקצועי ועסקי של נשים בישראל. הפורום בסימן 'האישה שאני בוחרת להיות' נערך בהשתתפות פרופ' דניאלה קידר מאוניברסיטת חיפה שהרצתה על הקשר בין  הגב' דניאלה גולן מייסדת הפורום ואבלין זיסמן שסיפרה את סיפורה האישי על המהפך שעברה.
בהרצאתה של פרופ' דניאלה קידר - מהמרכז הבינ"ל לבריאות, משפט ואתיקה באוניברסיטת חיפה, למדנו כי איכות החיים שלנו נקבעת על ידי איך שאנחנו חושבים ומרגישים, על הקשר האמיץ ובלתי ניתן להפרדה בין מחשבה, רגש ופעולה, וכיצד כל דבר בא לידי ביטוי בפיזיולוגיה שלנו – בשלד, בהבעות הפנים ובמימיקה. למדנו כיצד ניתן לשנות גישה מסוימת באמצעות זיהוי, הגדרה מחדש, ביטוי ופעולה.
בהמשך להרצאתה של פרופ' קידר, הגב' דניאלה גולן -  מומחית לחשיבה חיובית ולאוטוסוגסטיה ככלי ריפוי בתחום האסתטיקה הרפואית,  המחישה בסיפורה האישי כיצד פועל הקשר בין BODY&MIND.
לבסוף, אבלין זיסמן שיתפה אותנו כיצד בחרה במסע של למידה פנימית בשילוב שינוי חיצוני באמצעות הטיפול השלם של L.A.FACE


האם שאלת פעם את עצמך למה לפעמים נשים אוהבות את דמותן במראה, ולפעמים ממש לא? אפילו שחלפו רק חמש דקות בין התבוננות להתבוננות? התשובה המדעית הפשוטה היא ש - 'הכל בראש'. השאלה "האם אני יפה"? מוכרעת, במידה גדולה, על ידי השכל והמחשבות שלנו. וזה נכון, כשאנחנו קורנות מבפנים, אנחנו קורנות גם מבחוץ.
ההבנה העמוקה של החיבור בין MIND&BODY היא הסיבה שכל טיפול אסתטי רפואי מלווה בתוכנית ליווי אישי BEAUTIFUL MINDS. בכך חברת L.A.FACE משנה את תחום הטיפולים האסתטיים הרפואיים בישראל והופכת לשותפה המושלמת בדרך שלך לשינוי שאת רוצה לחולל. הדרך לשינוי מאחדת ומשלבת את הרופאים, השיטות והטכנולוגיה המתקדמת ביותר להצערת עור הפנים והצוואר, עם מומחים ליצירת חשיבה חיובית ומודעות – אשר הוכחו מדעית כבעלי השפעה ביולוגית נהדרת שתוצאותיה מידיות. 
שדרותקליניקת L.A.FACE שדרות שאול המלך 37 תל – אביב טלפון  6783838 - 03

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה