תודה שבחרתם בי



בעקבות הפרויקט#שילבמעניקהלמניקה יצאתי לרחוב ,והלכנו לטייל בפארק הלאומי רמת גן, פגשתי מניקה דתייה שלא רצתה להצטלם. ויש לה חמישה ילדים בלי עין הרע אני משוחחת איתה ובעלה לצידה שואל מה ועל מה זה אמרתי לו שבגלל שאשתך מניקה מגיע לה מתנה משילב אז הוא אומר לי וזה שאני רץ.אחרי הילדים ומזיע לא מגיע לי אני זקוק בדחיפות לרפידות האלה נדביק אותם לבית שחי רעיון הא.
 — ‏‏מרגיש/ה ‏מאושרת‏.


יצאתי לחפש ב‫#‏שילבהענקהלמניקה‬ — ב-קניון רמת אביב.




קניון רמת אביב מחפשת מניקות לא מוצאת כולם תינוקות בעגלה.


https://www.facebook.com/video.php?v=1229918570366879&pnref=story צפו בסרטון שלי
לתת את הנשמה ואת הלב .לתת גם מבלי להכיר . האשה הראשונה שנקראתה בדרכי חזרה לביתי .פגשתי מישהי עם תינוק .רק קפצה בחום הזה לבית המרקחת .לא תאמינו מה התכוונה לרכוש .את מה שרציתי להעניק ילה .לא מגלה מה. וגם היא לא רצתה להחשף מסיבותיה שלה .לא שאלתי נתתי לה מכל הלב. כייף לתת ולקבל חיבוק ככה סתם מאשה שאני לא מכירה . אני מעניקה למניקה בפרויקט המעניק של #שילב#הענקהלמניקה


לסיכום באמת שמחתי להיות חלק בפרויקט הנפלא הזה כייף לעשות שמחה ולראות את החיוכים של הנשים שמסתכלות עלייך אי למה זה מגיע לי ככה סתם את לא מכירה אותי רגשת אותי  כן גם אני התרגשתי מהתגובות היו נשים שלא רצו להצטלם כי נתת לדתיות שלא רוצות שום תמונה אפילו לא מטושטשות.אומרים  שתמיד נהיה הצד הנותן ולא המקבל אבל פה הייתי שמחה להיות גם המקבלת מתנה נפלאה ושווה. חבל שאני לא מניקה חחחח.

אני ביום יום מתנדבת באגף הרווחה ברמת גן פעמיים בחודש מחלקת מזון לקשישים ואני רואה את השמחה שלהם כשאני מגיעה אליהם עם אריזות המוצרים יש אנשים שאף אחד לא נכנס אליהם והם יודעים שזו אני פשוט מחכים שמישהו יפתח להם את הדלת וישב איתם לשוחח איתם. כייף לתת למילה נתן אפשר לקרא גם הפוך כי כשאתה נותן אתה מקבל  וזה ממש נכון שמחה להיות חלק ממשפחת שילב ותמיד נשמח לעוד פרויקטים כאלה .

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה