my drink

 לחצו על הלינק אלוורה צמח מרפא המרענן הרשמי של הרבלייף

חברת הרבלייף מציעה:
תרכיזים להכנת משקה אלוורה מרענן

 אני לא חסידת מיים לא אוהבת לשתות ולכן המתיקות של האלוורה גורמת לי לשתות עוד ועוד .גם בריא וגם נותן לי חשק לשתות .המיים מאוד חשוב לבריאות וגם ליופי החיצוני של הפנים העור נראה בריא ורענן .ולכן התאהבתי במשקה תוסיפו קוביות קרח ויהיה לכם משקה טעים קר בעיקר בקייץ  משקה מרענן.תקפיאו ויהיו לכם שלגונים  תהנו ..חברת התזונה הבינלאומית הרבלייף, המעודדת ומקדמת אורח חיים בריא ופעיל, המבוסס מדע ומחקרים קליניים עולמיים, מציעה תרכיזים להכנת משקאות אלוורה דלי קלוריות, המתווספים למים ויוצרים משקאות מרעננים הנגישים לשימוש יומי. 

משקאות האלוורה מהווים פתרון קל ומהיר, למשקה מרענן בטעם טרופי מתקתק, לאנשים אשר לא נוהגים להרבות בשתיית מים, מה שהופך לקריטי במיוחד, בחודשי הקיץ החמים.

צמח האלוורה ידוע בסגולותיו הרבים, כצמח מלא באנזימים, ויטמינים, מינרלים וחומצות אמיניות. בין תועלותיו הרבות נמצא כי צמח האלוורה תומך בניקוי פנימי ובמערכת העיכול ואף מרגיע אותה. באשר לטעמו המקורי, צמח האלוורה מכיל הדרים המעניקים טעם מרענן

לדברי פרופ' דיוויד היבר, יו"ר המכון התזונתי של חברת הרבלייף והוועדה התזונתית המייעצת של החברה: "כמות צריכת הנוזלים המומלצת ביום נעה בין 2 ל-2.5 ליטרים ביום, אך רוב האנשים לא מגיעים לכמות הצריכה הזו. התרכיזים של הרבלייף המתווספות לכוסות המים, מעודדות שתייה ובכך מסייעות להגיע לכמות צריכת המים המומלצת ".

תרכיז משקה האלוורה מכיל רכיבים טבעיים כגון: 40% מיץ מעלי אלוורה שלמים ותמצית קמומיל. התרכיז הינו דל קלוריות ואינו מכיל תוספת סוכר. מעניק למים מתיקות מעודנת ורעננות. מתאים לשימוש יומיומי.מעכשיו לא קונה תרכיזי פטל למינהם כדי להטעים את המיים שלי עכשיו אני שותה בריא.

מחיר מומלץ לצרכן: 229 ₪ ל-473 מ"ל שהם כ-31 מנות משקה.
כמות הקלוריות במנה 15 מ"ל: 22 קק"ל
כמות החלבון במנה 15 מ"ל: 0.01 גרם
המוצר הינו  באישור הרבנות הראשית לישראל.


תרכיז משקה אלוורה מנגו מכיל רכיבים טבעיים כגון: 40% מיץ אלו-ורה המופק מעלי האלוורה ותמצית פרח קמומיל.  התרכיז הינו דל קלוריות ואינו מכיל תוספת סוכר. תמיסת האלוורה מנגו, מעניקה למים טעם טרופי מתקתק ומרענן.

 .


אלוורה – שימוש מקומי ושימוש פנימי
 צמח האלוורה נראה כמו קקטוס… אבל זה לא קקטוס. יתרונות האלוורה הן רבים, אולם מתוך כמעט 300 מינים של אלוורה, רק לחלק מהם שימושים רפואיים וטיפוליים מוכחים.
אלוורה מסוג Aloe Barbadensis Miller
אלוורה מסוג Aloe Barbadensis Miller
אולי אתה כבר יודע משהו על אלוורה בזכות המוניטין שלו המפורסם כמעט בכל מקום. אולי ראית אותו ברשימת המרכיבים של מוצרי קוסמטיקה, שאתה מכיר כבר, כולל מידע המודגש על האריזה בהקשר לאפקט המועיל של האלוורה לריפוי מושלם. ובטח שמעת כבר ממישהו על יכולת הריפוי שלו במקרה של כוויה כזו או אחרת, בתוספת התמיהה: "מה לא ידעת?", "אתה חייב צמח כזה ליד הבית, זה תמיד טוב שיש כזה צמח בסביבה, ואם לא את הצמח עצמו, אז לפחות תחזיק ג'ל אלוורה במקרר, לכל מקרה שלא יהיה."
אין ספק, היתרונות ידועים, ולמרות הסוגים הרבים של האלוורה, סוג אחד קנה לו מקום בטוח בין מיני האלוורה הרבים. מדובר על סוג האלוורה הנפוץ, בו מרבים להשתמש בכל מוצרי הקוסמטיקה והרפואה הטבעית היום, והוא לא אחר מאשר ALOE BARBADENSIS MILLER. הסוג הזה, שנקרא גם האלוורה הרפואית, הוא אמין ביותר, הן לשימוש חיצוני והן לשימוש פנימי, ויש לו מונופול בהיותו צמח מרפא בשורה הראשונה עם צמחי המרפא הידועים ביותר.





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה