לשבור את הקרח עם אנה ואלזה

בוקר טוב חברים יקרים היום אני עומדת במתחם עולם הדיסני של אנה ואלזה במתחם הדרייב אין כשהייתי צעירה הייתי מגיעה לכאן לראות סרטים ועכשיו אני מגיעה בתור סבתא לנכדה להנות מפסטיבל דיסני.





 מה היה לנו שם ?איפור מקורי, הופעה מרתקת ופינות יצירה מהפנטות הן בערך כל מה שהורים יכולים לבקש לעצמם בחופש הגדול. יצאנו לבקר בפסטיבל "פסטיבל הקיץ של דיסני" ולא הרגשנו את הילדים למרות רעש של הילדים שנהנים זהו רעש נעים לאוזניים.


פסטיבל הקיץ של דיסני המתקיים מאז תחילת אוגוסט בתל אביב הוא חלומם של הזאטוטים שמכורים ומדקלמים כל מילה, הוא משמש גם מפלט נוח וממוזג להורים.הנכדה שלי לא מפסיקה לשיר ולחלום על אנה ואלזה יש לה בובות והכנו לה עוגת אלזה ועכשיו עוד רגע היא תפגוש אותם אני חושבת שהיא לא נרדמה כל הלילה.
 התחפרנו בתוך מתחם הדרייב-אין הממוזג ופגשנו ילדים שמחים מחופשים לשלל הדמויות של הסרט שובר הקופות "לשבור את הקרח" ובעיקר הורים מרוצים שמצאו מקום נחמד לבלות בו כמה שעות בלי לשמוע קיטורים על שעמום וחום.
בין כל תחנות היצירה והאיפור,  התנהלו בסדר מופתי ועם המון סבלנות (כן, מסתבר שיש דבר כזה בישראל אם רק מנמיכים את הטמפרטורה) בלט ברקע שיר הנושא של הסרט Let it go, שנדמה היה שאין ילד בעולם שלא שולט במילותיו.
השיר הזה, למי שטרם ביקר בפסטיבל, הוא תמצית הבילוי בו. רק שהפעם כל הורה מזמזם את זה לעצמו כן גם אני סבתא כל היום מזמזמת את שיר הנושא.  זהו עכשיו התמונות מספרות בעד עצמם . גם אחיינים שלי היו שם שלחתי את כל מי שאני מכירה שיש לה ילדים קטנים. ממליצה בחום.לכו תהנו.לעזוב לעזוב  לא רוצים לעזוב לא רוצים ללכת הביתה.!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה