יש לי טאצ" ולא בטלפון
מהפכה בעולם האלכוהול בישראל
Touch- תוספים לאלכוהול ייחודיים, חדשנים , טעימים ובמידה המושלמת (בדיוק לכוס ההיי-בול שלך ) המתאימים למגוון סוגי אלכוהול
מהפכה בשוק האלכוהול בישראל- Touch מוצר חדשני וייחודי מסוגו בעולם- משקה פרמיום מוגז על בסיס מי טוניק ומים מינרליים במגוון טעמים שונים ומפתיעים, המיועד לערבוב עם משקאות אלכוהוליים שונים- כל אלכוהול וה- Touchהמיוחד לו. עוד לא נוצר מוצר כל כך מרענן ומעניין בתחום הערבוב למשקאות אלכוהוליים . Touch נותן מענה לערבוב עבור כל סוגי המשקאות האלכוהוליים- וודקה, וויסקי, ערק ובקרוב גם עבור ג'ין וטקילה.
Touch פותח במיוחד עבור החיך הישראלי ועבור צרכנים היודעים להעריך משקה איכותי במחיר משתלם. Touch מנט
על פי נתונים עדכניים כ-85 אחוזים מצרכני האלכוהול, מערבבים את המשקה שלהם עם תוסף אלכוהול, ומאידך שוק תוספי האלכוהול בארץ ובעולם אינו מפותח דיו ובעל היצע דל. Touch נוצר, בדיוק עבור אותם צרכני אלכוהול, הנוהגים לצרוך אלכוהול עם תוסף, אך משתעממים מההיצע הקיים בשוק ועבור הצרכנים שאינם אוהבים את טעמו הדומיננטי של האלכוהול.
המידה המושלמת לטעם המושלם. Touch מגיע במידה המדויקת עבור הדרינק שלך.
מנה של אלכוהול ( וודקה / וויסקי / ערק ) +קרח + פחית Touch
למשקה מגוון רחב של טעמים חדשניים, מפתיעים ומעניינים שבטאצ' אחד משנים את הדרינק:
Touch אסאי- מיועד לערבוב עם וודקה
Touch אננס- מיועד לערבוב עם וודקה
Touch פירות יער- מיועד לערבוב עם וודקה
Touch לימונענע- מיועד לערבוב עם ערק (מומלץ גם עם וודקה או ג'ין)
Touch קולה ודבש- מיועד לערבוב עם וויסקי (מומלץ גם עם רום)
מוצרי החברה מיוצרים במפעל קרניצה ויטמין, המפעל השני בגודלו בפולין, המייצר משקאות
פרימיום איכותיים על בסיס מי מעיינות טבעיים אשר מופקים ממי שלגים ומחזיק בתקנים האירופאיים המחמירים ביותר.
אודות חברת Touch Y&U
החברה הוקמה בשנת 2014 על ידי יזמי העסקים אורי שקל ויקיר ארז, בעלי ניסיון של שנים רבות בתחום חיי הלילה והאלכוהול, המכירים היטב את הצרכים של הצרכן הסופי והקמעונאים, לאחר שזיהו כי ישנו צורך בחידוש בעולם תוספי האלכוהול.
אורי שקל- בתפקידו האחרון מנכ"ל חברת "ארודן / ספיריטים" חברה ליבוא משקאות אלכוהוליים , אשר בין מותגיה המותג המוביל וודקה ואן גוך . שקל החל לעבוד בחברה עם הקמתה ב-2007 כאיש מכירות ועם השנים התברג בדרגים הניהוליים ( מנהל איזור , מנהל שוק החם, סמנכ"ל ) . אורי שימש כבורג מרכזי בהצלחת החברה ובניית מותג האלכוהול הצומח ביותר בשוק האלכוהול בישראל "וודקה ואן גוך ". כמנכ"ל החברה היה ממונה על 33 עובדים , עם מחזור מכירות של כ -70,000,000 ₪ בשנה . כחלק מתפקידיו בחברה ניהל פרויקט לייצור, שיווק והחדרת מוצר חדש לשוק הישראלי- וודקה "THEO" . אורי הוביל את בניית המוצר מאפס כולל , מיתוג , שפה שיווקית , בחירת טעמים , אירוע השקה , בניית תכנית שיווק ועוד.
יקיר ארז- מייסד ובעלים של "המלך בבר" חברת שרותי הבר לאירועים הגדולה בישראל. החברה שנוסדה ב-2008 מספקת שירותי אלכוהול לכ-850 אירועים בשנה ובעלת מחזור מכירות שנתי של כ-6 מיליון ₪ בשנה עם גידול ממוצע של 15% בשנה ב-4 השנים האחרונות.
החברה שמה לעצמה מטרה לשנות את המצב הקיים ולתת לצרכן מוצרים משלימי אלכוהול חדשניים ומרעננים ברמה גבוה ואיכותית ביותר ובהתאמה מושלמת וייחודית לכל סוג משקה אלכוהולי. שאיפתה של החברה היא להפוך לחברה המקצועית היחידה והראשונה בעולם שמתאימה לצרכנים שילוב מושלם עבור כל משקה אלכוהולי. החברה דוגלת בערכי חדשנות, בולטות ושונות, ומתוך כך נוקטת בשיטות שיווק ייחודיות המבוססות על קשר ישיר עם כל נקודות המכירה, הן בשוק החם- סיטונאים וחנויות אלכוהול מקצועיות והן בשוק הקר- ברים מועדונים ומסעדות. בנוסף, החברה מבצעת פעילויות רוחב וחשיפה עבור הצרכן הסופי באמצעות שיטות שיווק מתקדמות הנשענות על פלטפורמות דיגיטליות ומדיה חברתית.
מחיר מומלץ לצרכן: 4 שקלים ל-150 מ"ל
ניתן להשיג ב: חנויות אלכוהול מקצועיות , ובברים והמועדונים נבחרים
כשר פרווה בהשגחת ועד הכשרות או.קיי ובאישור הרבנות הראשית לישראל. אינו מכיל אלכוהול
|
תגובות
הוסף רשומת תגובה