יצאתי למסע לעולם של המיקמקים

יצאתי למסע ,אני והנכדה שלי  המסע לכוכב המינימיקים מבוסס על סדרת הטלוויזיה "מיקמק". מקס השובב והאמיץ, זואי המתוחכמת והיפה, ג'ימבו הפזיז והקול וסנאי החנון והגאון. הסיפור מתרחש ביום המינימיקים השנתי שהוא יום חג. הגברת מיקיאוולי, האישה החזקה והעשירה במיקמק סיטי לא יכולה לסבול את המינימיקים ורוקחת שיקוי שהופך את היום השמח ליום של סכנה. האם יצליחו החבורה להציל את העיר שלהם?
הסרט הזכיר לי את הסדרה של הדרדסים כולם פוחדים מגרגמל ופה יש את המרשעת שרוצה רק להרוס את העיר של המיקמקים.



הסרט עצמו מופק כולו בישראל-אפשר לומר סרט אנימציה כחול לבן! אנחנו על המפה ונישאר על המפה.

חבורת המיקמקים הינה חבורה של יצורים מלוכדים ושובבים ,בסרט הם יוצאים למסע להציל את הכוכב בו הם גרים,

לאחר שגברת מיקוואלי הרעה ועוזרה נותנים למינימיקים שיקוי שהופך אותם לגדולים ומאיימים,הם משתוללים והורסים את העיר.

עתיד העיר שנמצאת בסכנה נתונה בידיהם של המינימיקים שיוצאים למצוא את גביש הפלא שיחזיר את השקט לכוכב 

ולהחזיר את חבריהם האהובים לקדמותם .

במסע הם עוברים חוויות נעימות,מפחידות מעניינות ומבינים מהו כוחה של עבודת צוות ושיתוף פעולה .

אז תצטרפו למקס,זואי,גימבו,סאני,קיפ 




הסרט מומלץ בחום ,הוא קליט הנכדה שלי ישבה  במתח לכל אורכו והביעה עניין רב ,


הנכדה שלי חיפשה את מיקי מאוס היא חשבה  שהסרט הוא על עולמם של המון מיקי אז קוראים להם מינימיקים. מצחיקה שלי

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה