מי משתיהן אוהב יותר אמרו דודים זו או זו?...........

#skinperfection
נו איך אני נראית?..........
#BBCreamCCCream#

לפני שבוע קיבלתי להתנסות בשני המוצרים הללו .עשיתי סרטון ושאלתי אתכם במה אני אבחר ?
עכשיו פתחתי את האריזות התנסתי במוצרים אז זו חוות דעתיקרם bb בתוספת גוון אהבתי קרם לחות המעניק 5 פעולות במוצר אחד לחות 24 שעות העור שלי לא הרגיש יובש .כיסה את העור לגוון אחד גוון אחיד מואר כיסה נקבוביות וכתמים שהיו על העור וגם מקדם הגנה מועשר ברכיבים פעילים לשמירת העור אני בחרתי בך זה הקרם שלי ומה שלך?.......
רק עוד מידע על הקרם השני נכון אני כבר סבתא אז הקרםCC החלטתי להשתמש בו לערב כי הוא נותן גוון אחיד לעור בעל אפקט מתקן מראה את פני אחידים ובעל גוון אחיד  מועשר בויטמין e  מכיל spf 20 . אז ההחלטה שלי bb ליום וcc ללילה

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה