"ארגובייבי" "WRAP"

"ארגובייבי" "WRAP"
מנשא מעטפת היברידי – חדש בליין מנשאי התינוקות הארגונומיים המובילים בעולם
מנשא התינוקות הארגונומי המוביל בעולם - משווק בישראל בלעדית על ידי חברת "פופון"

 הייתי אתמול בארוע השקה  והתנסתי בעצמי את המנשא החדש מ"ארגובייבי" – מנשא התינוקות הארגונומי המוביל בעולם: "ארגובייבי" WRAP , מנשא מעטפת היברידי לנשיאת תינוקות רכים, בנוחות אולטימטיבית לשהייה ממושכת שלהם על הגוף.
לראשונה מצטרף מנשא מעטפת לרך הנולד, כבר ממשקל 3 ק"ג, אל סדרת מנשאי הילקוט של ארגובייבי, ששמם הולך לפניהם בכל העולם בהיותם מצטיינים בתמיכה בהתפתחות הטבעית של התינוק תוך הענקת נוחות אופטימלית להורה.

מנשא המעטפת ההיברידי של "ארגובייבי" עשוי בטכנולוגיית  D4  החדשנית.  המשמעות היא כי המנשא יכול למעשה להימתח ל-4 כיוונים שונים במקביל, בכדי לאפשר להורה ולתינוק נוחות מרבית ותנועה חופשית, ומבלי שיהפוך לרופף עם הזמן. המנשא נמתח באופן מושלם להקל על קשירתו על גבי הגוף, ומבטיח תמיכה אופטימלית להורה ולתינוק: הלבשה (כולל סרטונים): www.ergobaby.co.il
לבירור נקודות מכירה – "פופון": 03-6422533. בפייסבוק: ארגובייבי ישראל.


גם אני בחרתי מנשא ארוגובייבי  נוח יש כמה אפשריות לשאת את התינוק גם על הגב גם עם הפנים קדימה וגם אחורה התינוק עטוף מין עיטוך כמו תנוחת עובר נעים לו בפנים המנשא מתאים לכל גוף שמן רזה גבר אשה מתאים את עצמו לגוף הבד נעים וכביס הזהרו מחיקויים שנמכרים בזול בשווקים .

גם אני בחרתי מנשא ארוגובייבי

גם אני בחרתי מנשא ארגוביייבי

גם אני בחרתי מנשא ארגובייבי




גם אני בחרתי מנשא ארוגובייבי


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה