המאייר בועז קריספין מצייר בתלת מימד!


 ציור תלת מיימד שבועז מצייר לא להאמין ליכולתו להדגיש את הציור כאילו תיכף יצא מהנייר.



בועז קריספין החל לצייר כבר בכיתה א', המורים כתבו לו תמיד הערות כגון: עת לצייר ועת ללמוד, הוא העדיף לצייר את המורים ואת התלמידים, התלמידים ביקשו ציורים מסויימים ובועז היה מצייר להם, כל זה היה לפני עידן האינטרנט והמחשב. לכשהתבגר בועז למד איור ציור אצל ציירים בעלי שם, למד בפינלנד הקרה ועבד כארט דירקטור בניו יורק, משחזר מארצות ניכר עבד כמנהל סטודיו מוביל ובשנת 2006 פתח עסק עצמאי את סטודיו בי דזיין.
מ-2006 עיצב ואייר למעלה ממאה ספרים בינהם ספרים של אריק זאבי, אלון גל, ציפי שחרור, ד"ר יניב זייד, בוקי נאה וכו'.
בועז מוסיף: "יש לי מאגר גדול מאוד של ציורים ואיורים שציירתי במשך השנים, אני מאוד אוהב לאייר ולבטא את דמיוני בציורים ריאליסטים וגם באיורים לילדים בהם אני משתמש בצבעים רבים ובדמויות חמודות אשר מספקות לילד עולם עשיר וידע רב". בועז גם מלמד ציור ומציג את עבודותיו במספר גלריות. שמחתי להכיר את בועז ואת הכישורים שלו.

אודות הסטודיו של בועז קריספין:

בי דיזיין סטודיו לעיצוב גרפי ואיור המתמחה בעיצוב ואיור ספרים. מתן פתרונות ייחודיים וכוללים המותאמים לדרישת הלקוח. הסטודיו מנוהל על ידי בועז קריספין, גרפיקאי ומעצב ידוע. בבי דיזיין מקפידים על רמת שירות גבוהה תוך שימת דגש עד הפרטים הקטנים, ניתן לפנות אלינו משלב הרעיון, ואנו נדאג ללוות אתכם עד קבלת המוצר המוגמר (תכנון, עיצוב, בחירת מדיה, הדפסה, מוצר מוגמר). 
התקשרו  050-6438151  ונשמח לתת פתרונות איכותיים.

מבין לקוחות הסטודיו ניתן למנות מספר גדול ומגוון של חברות וארגונים מובילים במשק הישראלי כגון: הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, הוצאה לאור מדיה 10 בע"מ, תות תקשורת של אלון גל, בית החולים שערי צדק, בית החולים הדסה עין כרם, הפקולטה לרפואת שיניים, האוניברסיטה העברית, בית"ר ירושלים, מכבי תל אביב, אריק זאבי, ד"ר יניב זייד, בוקי נאה, ועוד חברות רבות ומגוונות.
וכעת בנימה אישית, אנו מאמינים שהשירות הוא מעל לכל! מטרת העל שלנו היא להעניק ללקוחותינו שירות אדיב ואמין ולספק מוצר איכותי ומקצועי מעבר לציפיותיו של הלקוח.


תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה