מחפשת את החצי השני

הגרביים האבודות

 כל פעם שאני מפעילה מכונה  כביסה.

מכניסה גרביים בזוגות  בתקווה שיצאו זוגות . איך שהוא שאני מעבירה לקיפול משהוא  בדרך! קורה . מקפלת את הכביסה משאירה את הגרביים לסוף וכשמגיע הרגע אני מגלה שיש גרביים בודדים מה קרה  ?   לאן נעלמו הגרביים מתחיל סבב חיפוש הגרביים בכל פינות הבית חלק נמצאו מתחת למיטה חלק בתוך הציפיות  והציפות של הפוך אבל חלק גדול מהם נעלם ולא נמצא אני חושבת שיש איזו מכשפה שמסתתרת בכביסה והיא אוהבת לאכול גרביים מסריחות ומבודדות  .  אולי גם אתם לוקחים את הגרביים הבודדות ושמים בסלסלה ומחכים ומחכים עד עצם היום הזה שימצאו הזוגות של הגרביים הבודדים מחכים לשידוך הגדול לרגע מציאת החתן או הכלה  ואז ישר לחתונה שמתקיימת במגירת הגרביים ששם כולם זוגות ושם מתחילה המסיבה .  יש לי רעיון נחמד אולי גם אתם תאמצו אותו. להכניס זוגות גרביים לתוך בסלסלה של החזיה מין כדור כזה רק שאין הרבה מקום אבל זה עוזר קצת  ועוד רעיון לקנות המון גרביים באותו צבע כולם אותו דבר כך תמידי  יהיה שידוך מתאים .

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה