מה אפשר להכין מבקבוקים פלסטיק


שלום   קוראים יקרים הנה אוסף של רעיונות מה אפשר להכין מבקבוקים למחזר למחזר ולשמור על האוזון בקבוק שלג- לתוך בקבוקי פלסטיק מכל הגדלים ניתן להכניס נצנצים, חרוזים, פתיתי סול וכן דמויות סול או פלסטיק קטנות בצורות של דגים, לבבות, פרחים וכו'. את הבקבוק יש למלא במים ולתוכם להוסיף מעט צבעי גואש או צבע מאכל שיצבעו את המים. כאשר ננער את הבקבוק נקבל בקבוק שלג יפיפה.
רעשן- גוזרים את החלק התחתון של שני בקבוקי פלסטיק (מומלץ לעבוד עם בקבוקי מים מינרלים) אך משאירים את הפקקים בצדדים. מוסיפים פנימה חומרים מרשרשים כגון חרוזים/ אורז/ קטניות. מכניסים חלק אחד בתוך השני ומדביקים את החיבור בנייר דבק.
ספירלה צבעונית- ניתן לגזור בקבוקי מים גדולים בצורת ספירלה בעובי של כסנטימטר וחצי. את הספירלה ניתן לקשט בטושים או מדבקות ולתלות בחדר או בסוכה.
סלסילה- חותכים את החלק העליון הצר של בקבוק קולה. גוזרים את החלק העליון הישר של הבקבוק כך שנוצרות שתי ידיות משני הצדדים. מדביקים על הקצה הגזור נייר דבק צבעוני (מפני שהוא חד) ומקשטים במדבקות צבעוניות.
עציצים- חותכים את השליש התחתון של בקבוק קולה, מדביקים על הקצה הגזור נייר דבק צבעוני (מפני שהוא חד) ומקשטים במדבקות צבעוניות. מחוררים את הקצוות ומשחילים חבל (אם נרצה עציץ תלוי), יוצרים חורים קטנים בתחתית לניקוז המים, ממלאים באדמה ושותלים את הצמח.
אדניות- לוקחים בקבוק פלסטיק מרובע (נפוץ במיצי פירות) משכיבים אותו וגוזרים את הדופן העליונה, לא לפרק את הפקק. יוצרים חורים קטנים בתחתית לניקוז המים, ממלאים אותו באדמה וזורעים זרעים כגון: חיטה, חומוס, שעועית ועוד. ניתן לשתול גם צמחי תבלין.

תמונות    מאינטרנט  מאתרים  שונים .

קופסא  מיחזורמאניה
                                    
                               

 מחזיק עפרונות

 והשנדליר הכי מדליק

 פעילות לילדי הגן
 משקולות לספורט
ריקמה  על  הפלסטיק  :



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה