יוגורט טעים ומזין אין על תנובה אחלה רעיון

בוקר טוב קוראים יקרים מה הייתם אומרים אם הייתי מספרת לכם שיצא יוגורט ענקי משפחתי נכון שהייתם מתלהבים מהרעיון אז זהו שתנובה יצאה עם הרעיון הזה והחלה בשווקו. במסגרת היותי בלוגרית קיבלתי הבוקר מארז מקסים ובו יוגורט ענק   ויוגורט דיאט. כל הזמן חשבתי איך לא מייצרים יוגורט ענק משפחתי שיספיק לפחות לשבוע אנחנו אנשים עובדים אין זמן לקניות ואין זמן לאכול  אז השילוב הזה של יוגורט ענקי כזה שמספיק לכמה מנות זה דבר יקר מפז. אז בערב לקחתי את בגרנולה שמתי בקערה ושפכתי על זה את היוגורט וחתכתי פרות לקוביות ויצא ממש מעדן גם בריא וגם משביע וכך יכולה כל המשפחה להשתתף בחגיגה.


תנובה השיקה שני מוצרים חדשים לסדרת יוגורט ביו 5%  ואחד וחצי אחוז שומן באריזת קרטון משפחתית ונוחה למזיגה.
כל אחד יכול למזגו לעצמו לקערה את הכמות המועדפת עליו ולאכול עם כפית או עם תוספת של ירקות או פירות גרנולה  מתאים לנישנוש קל טעים ובין הארוחות כל היוגורטים הינם בטעם טיבעי ובעלי מירקם חלק וקרמי. המוצרים מכילים חיידקי bio הידועים כחיידקים ידידותיים המסייעים לאזן את החיידקיים בגופנו. לצורך ספיגה טובה יותר של ויטמינים ומינרלים ושמר על מערכת העיכול באופן כללי. זהו מוצר שזכה במוצר השנה אז אין עוררין עליו יש  המון אופציות גם להכניס אותו לבישולים לאפיה וסתם להתענג עליו עם תוספות של פרות ודגנים ואז יש אחלה ארוחה

 בעקבות הפרסומים על השמנה בין הילדים  אז אני ממליצה על יוגורט דל שומן של תנובה

מתכון לעוגת לימון עם יוגורט ביו תנובה

200 גרם חמאת תנובה רכה אפשר להחליף למזולה
 
1/4 1 כוסות סוכר
4 ביצים מופרדות לחלמונים ולחלבונים
1 גביע יוגורט לבן
1/2 גביע שמנת של פעם
מיץ וקליפה מגוררת של שני לימונים בינוניים
1/2 2 כוסות קמח
1 שקית אבקת אפייה
לסירופ
3/4 כוס סוכר
3/4 כוס מים
מיץ משני לימונים
רצועות דקות של קליפת לימון ( החלק הצהוב בלבד ) משני לימונים

 המ
תבנית סיר פלא בקוטר 24 ס"מ משומנת
אופן הכנה:
1. מחממים תנור לחום בינוני ( 180 צ. ), שמים בקערת המערבל את החמאה, 1 כוס סוכר ומקציפים מספר דקות. מוסיפים את החלמונים אחד, אחד ומוסיפים את היוגורט, השמנת, מיץ וקליפת לימון ומקציפים דקה. מוסיפים את הקמח ואבקת האפייה ומקציפים 2 דקות.
2. מקציפים את החלבונים עם הסוכר הנותר לקצף יציב ומקפלים לבלילת הבצק. יוצקים לתבנית ואופים כ- 50 דקות עד שקיסם עץ הננעץ במרכז העוגה יוצא יבש.
3. במקביל שמים בסיר את כל מרכיבי הסירופ ומביאים לרתיחה. מבשלים 5 דקות ומצננים. כשהעוגה יוצאת מהתנור מצננים מעט הופכים על צלחת הגשה ויוצקים עליה במספר פעמים את סירופ הלימון. מגישים

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה