ניקול את כזו עקשנית מחוספסת אבל גם רכה

ניקול את כזו עקשנית מחוספסת אבל גם רכה היות ואני פעילה  like.and.share.il שמחתי לקבל את המטליות האלו  ניקול המטלית שלך לבית נקי  ואת באמת טובה אחלה עוזרת יש לי מנקה הכל בקלות


http://www.youtube.com/watch?v=Ywvc3bltydM        אתם יכולים לראות סרטון     על המטליות הללו                           


קבלתי הבוקר את המטליות של ניקול הסתכלתי וחשדתי מה מטלית כזו קטנה יכולה לעשות חלקתי לאחינים שלי שרצו לעזור לי בלנסות את המטליות הם קראו להם מפיות כי הם קטנות הארונות והמקרר והמקפיא יצאו ממש נקיים אני עברתי אים על הגז ונקודות החשמל ממש התפלאתי ממטלית כזו קטנה עושה אחלה עבודה  איך אומרים קטנה קטנה אבל גדולה חשדותי הוטמנו בפח האשפה יחד עם המגבונים שאספו איתם המון לכלוך  ובאמת כל הכבוד לניקול על המטליות שהמציאה עבורנו בכלל זו חוויה לילדים קטנים שרוצים לעזור בניקיון הבית תמיד הם רוצים לעזור אבל אני חוששת שלא ישפכו חומרי ניקוי אז פה יש פתרון שהמטלית כבר עם חומר ניקוי תנסו את זה בבית תנו לילדים גם לעזור 

  תודה  like.and.share.il



המטלית רכה בצד אחד וקשה ללכלוך קשה בצד השני מסירה שומנים  טובה למשטחים כיורים אסלה אנטיבקטראלי אינו פוגע בעור  ממליצה מאוד לשימוש
אחרי הניקוי במטלית ניקול

לפני הניקוי

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה