OPI – קובעת את הטרנד שתבקשו להחזיק בציפורניים טרנדים 2014 במגמה מחוספסת

OPI – קובעת את הטרנד שתבקשו להחזיק בציפורניים
טרנדים 2014 במגמה מחוספסת

כמדי שנה, ענקית הלקים OPI  מכתיבה  את הטרנדים שילוו אותנו בעונות הבאות. סוזי וייס פישמן, קובעת הטרנדים והמנהלת האומנותית של OPI , קובעת כי שנת 2014  מסתמנת כשנה עם חספוס אלגנטי והרבה מאט, הטרנדים המחוספסים יקבלו במה מרכזית אומרת הגב' וייס פישמן, כאשר הם בעצם ימשיכו את ההצלחה המסחררת של ה "liquid sand" מינואר השנה.
מרקם המאט יהיה טרנד נוסף אשר יעצים את הזרם המחוספס, והוא יכתיב סוג של אמירה במהלך החורף הקרוב.


חול ועוד חול- טרנד ה- "liquid sand " נולד מאז שיתוף הפעולה הראשון  עם הזמרת מריה קארי.  הלקים במרקם החול הנוזלי כבשו בסערה את קצות האצבעות והפכו מהר מאוד ללהיט היסטרי.  הגימור המחוספס עם הניצוץ הנכון בתוכו, העניקו מראה מתוחכם, אבל סולידי בעולם הטיפוח והיופי במהלך השנה הנהטכנולוגיה הזו של OPI, מציגה לקים בטקסטורה של מאט ובתוכה משולב  כבר  ניצוץ, והמראה המתקבל הוא בעל מרקם מחוספס אך מנצנץ, ואין צורך בשכבה נוספת של כיסוי.
את ה-  Liqiud sand, השיקה לראשונה OPI כאשר כל הרעיון מאחוריו נולד בעקבות  ההשראה והצמרמורות שקיבלו  סוזי וייס פישמן, וצוות הפיתוח של OPI,  שנכחו בהופעה  של מריה קארי ונדהמו למראה עורה החלק כמו קטיפה, וקולה הייחודי, הידוע במנעדו הרחב .
ההשראה  הביאה לשיתוף פעולה  עם הזמרת, ופיתוח  טרנד "הליקוויד סנד" שמזכיר במרקמו הקטיפתי,  את עורה של מריה והצבעים הרבים בקולקציה, מסמלים  את המנעד הקולי הרחב של מריה.
לאור הצלחתו של מרקם החול הנוזלי,  ולרגל חגיגות הכריסטמס משיקה OPI  גם החורף  בשת"פ מחודש  עם מריה קארי   בקולקציה  "Holiday"- קולקציה  שתכתיב את הטרנד והצבעים,  גם השנה.  הקולקציה כוללת  18 גוונים בשני מרקמים, מתוכם  12 לקים בטקסטורה חלקה ואילו 6 צבעים במרקם ה- liquid sand.   זוהי קולקציה שמקרינה  חום, יופי, אנרגיה ורוח חיובית והיא  רק ממחישה לנו את העומק, היצירתיות והתחכום  שיש כיום גם בעולם הטיפוח.
בין הצבעים שיבלטו החורף יהיו בעיקר אדומים, בורדו, חאקי וזית, סגולים וכן  זהובים ומטאליים.  בעיקר לוק  עשיר ומגוון. בין הגוונים הנוצצים, בטקסטורת החול הנוזלי, נמצא את מדליית הזהב והארד, הברונזה וגווני פנינה ועד כסופים וכחולים.  אלו הצבעים והטקסטורות שילכו אתנו יד ביד החורף.
סוזי ויס פישמן, אומרת חד משמעית, כי החורף  נראה את ה- Liquid sand  ממשיך לצבור אוהדים, הביקוש הוא  מה שהביא  להחלטה להצעיד אותו בראש.





וכחית. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה