בריאות מהטבע בסוכריה

קוראים יקרים החורף מתקרב אלינו ואני ממליצה לכם להחזיק בתיק האישי את הסוכריות האלה  הם מאוד טעימים ומרגיעים כאב גרון שרק התחיל וטוב לשיעול מרגיע את הגרון המנטה עושה את הפעולה וממש עוזרת נסו בעצמכם אני כל הזמן היו לי סוכריות מנטה גם לחיטוי ריח רע מהפה ועכשיו השלוב של התפוח והמנטה הוא ממש טעים

בריאות מהטבע בסוכריה....
חברת "ריקולה", יצרנית סוכריות הצמחים המובילה בעולם, מרחיבה את סדרת סוכריות הצמחים ללא סוכר ומשיקה טעם נוסף בסדרה:
סוכריות "ריקולה" ללא סוכר
בטעם צמחים תפוח ומנטה
סוכריות הצמחים של "ריקולה", מהמוכרות בעולם, מיוצרות על פי מתכון סודי של צמחים מרעננים ומכילים 6 קלוריות בלבד לסוכרייה!
חברת "ריקולה", יצרנית סוכריות הצמחים המובילה בעולם, משיקה טעם חדש המצטרף לסדרת סוכריות הצמחים המצליחה: טעם תפוח ומנטה! טעם הפירות המרענן משלב חוויה של בריאות ורעננות, יחד עם מיזוג נפלא של טעם התפוח וטעם המנטה. הסוכרייה מעניקה תחושה של מתיקות מרעננת של תפוח נמס בפה ולאחריו טעם עדין ומרענן של מנטה. הרכב 13 הצמחים הייחודים ל"ריקולה", בשילוב הטעם המיוחד של התפוח והמנטה, מעניקים לסוכרייה את טעמה הייחודי. כל סוכריה מכילה 6 קלוריות בלבד!
סוכריות "ריקולה" הינן סוכריות צמחים מופחתות קלוריות ללא חומר משמר וללא חומרי טעם וריח מלאכותיים. הסוד של "ריקולה" הינו ההרכב המיוחד מתערובת של 13 צמחים, הגדלים למרגלות הרי האלפיים השוויצרים בתנאים אופטימליים ולפיכך, בעלי סגולות מיטיבות, ויעילות במיוחד להרגעת גרון צורב. מוצרי "ריקולה" מיוצרים בשוויצריה מחומרי גלם מעולים, בשדות המעובדים בהשגחת חברת "ריקולה" עצמה. כל מוצרי "ריקולה" מכילים צמחים היונקים אוויר הרים צלול ומיוצרים על פי סטנדרטים מחמירים, משלב איסוף הצמחים ועד לאריזת הסוכריות.
לפי עודד ברט, מנכ"ל משותף בחברת "שוקוטרייד", הנציגה הבלעדית של "ריקולה" בישראל, סוכריות הצמחים של "ריקולה" הינן מהמוצרים המוכרים בעולם ומשווקות לעשרות מדינות ברחבי הגלובוס. בשוק הישראלי הפכו הסוכריות למוכרות ואהובות, עם קהל לקוחות נרחב. טעם התפוח מנטה החדש, המתווסף לסדרה, זוכה להצלחה עולמית ואנו צופים שגם בקרב הצרכן הישראלי הוא יתקבל בהצלחה רבה.
סדרת סוכריות הצמחים ללא סוכר של "ריקולה" כוללת סוכריות צמחים בטעמים: צמחים, מנטה, לימון מנטה, פרחי סמבוקוס, תפוז מנטה, פטל חמוציות וכעת חדש - תפוח מנטה.
מחיר מומלץ לצרכן: 13 – 15 ₪ לאריזת 50 גרם.
כשר למהדרין פרווה בהשגחת הרב שלזינגר ז'נבה, שוויצריה ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
להשיג ברשתות הפראמים, בתי המרקחת, חנויות הטבע, רשתות השיווק והחנויות המתמחות.  

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה