בא לכם לנשנש אולי אתם רוצים לטעום את זה?...

חברת "מעדני יחיעם" מפתיעה עם פיתוח חדשני בתחום הקבנוס
 נשנושי קבנוס
חטיפי קבנוס דקים וקטנים, בטעם עשיר ובארומה נפלאה, ההופכים את הקבנוס לחטיף האולטימטיבי
"נשנושי קבנוס" משווקים באריזת 125 גרם מעוצבת ומתאימים כחטיף אנרגיה עשיר חלבון, לאירוח ולאכילה מחוץ לבית
חברת "מעדני יחיעם", יצרנית הנקניקים והפסטרמות מקיבוץ יחיעם, מפתיעה עם פיתוח חדשני, ומשווקת לראשונה מוצר חדש בתחום הקבנוסים: נשנושי קבנוס – אריזת חטיפי קבנוס קטנים ודקים במיוחד, בטעם עשיר ובארומה נפלאה, ההופכים את הקבנוס לחטיף האולטימטיבי. מלבד הטעם הנפלא, מדובר בפיתוח ראשון מסוגו, הנעשה באמצעות טכנולוגיה ייחודית שפותחה ב"מעדני יחיעם", המביאה לצרכן חוויית אכילה חדשה, השמה דגש על גודל, איכות וערכים תזונתיים.  
הקבנוס הנו נקניק שמקורו במטבח הפולני, העשוי בשר בקר. לרוב משמש הקבנוס לאירוח וטיולים, בעיקר בשל יכולת השימור של הנקניק ללא קירור, ובשל גודלו וצורתו המקלים על נשיאתו. הקבנוס יכול לשמש כחטיף אנרגיה מזין ועתיר חלבון, נפלא כארוחת ביניים ולאכילה מחוץ לבית, בשעות העבודה, בשילוב האימון הגופני וכו'. נשנושי הקבנוס החדשים ישווקו באריזת 125 גרם, מעוצבת ושומרת טריות.
לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של מעדני יחיעם, "נקניקי הקבנוס חוללו לא פחות ממהפכה על מדף הנקניקים והנחילו חוויית אכילה חדשה, כזו ששמה דגש על טעם וארומה ומורגשת הרבה יותר בזכות גודלו והעידון של הנקניק. מעדני יחיעם הייתה הראשונה להשיק בישראל את סדרת נקניקי ה"דק-דק" והמשיכה בפיתוח של מוצרים דקים, בהם סדרת קבנוסים "דק דק" בטעמים. המוצר החדש מעניק חוויית אכילה חדשה, בהיותו מוקטן יותר ובטעם ייחודי.


מחיר מומלץ לצרכן: 13.90 ₪ לאריזת 125 גרם.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה