בגדים בגדים בגדים סדר שיהיה כאן

1: בגדים מעונה קודמת מומלץ לאפסן בקופסאות אחסון שקופות מפלסטיק עם מכסים, למניעת הצטברות אבק, או בשקיות ניילון ייעודיות. כדאי לחלק על-פי קטגוריות ולהדביק תווית עם פירוט התכולה.

2. צבעים, צבעים, צבעים

הצבעים המבצבצים מהארון נראים כמו חגיגת קרנבל מבולגנת? השיטה המקובלת היא לסדר את הבגדים לפי צבעים ודרגות גוונים. מעבר לעובדה שה"Look & Feel" מהארון ישדר הרמוניה אסתטית-נעימה לעין, זה גם פרקטי: הרבה יותר קל להתאים אאוטפיט, כשרואים מול העיניים את כל מגוון הצבעים. אל תשכחו לסדר את הצבעים לפי נושאים; חצאיות, חולצות, מכנסיים ועוד.

למתקדמים: ניתן להפריד את סוגי הטקסטיל; חולצות טריקו יקופלו בנפרד מסריגי הצמר.

3. בגד אחד על קולב!

חוק בל יעבור: בגדים שמתחבאים לעולם לא יילבשו. אם הבגד יקר לכם ושימושי, כבדו אותו בהתאם והקצו לו קולב משל עצמו. טיפ: מומלץ להשתמש בסוג אחד של קולבים (ולהקפיד על כיוון אחיד): מפלסטיק או עץ בצורת משולש עם "צ'ופצ'יקים", המתאימים לתליית כל סוגי הבגדים.
המשימה: לרוקן את כל הארון אל המיטה.
אופן הביצוע: עברו פריט-פריט ושאלו את עצמכם: "מתי לבשתי את זה לאחרונה?" אם עברו יותר משנתיים, זה הזמן להעביר אותו הלאה.

טיפ: 
בגד שכבר לא עולה עליכם - העבירו אותו למישהו אחר (זה לא מעודד להוריד במשקל, זה רק מייצר רגשות אשמה). השאירו לכם שלושה גלגלי הצלה לפריטים נוסטלגיים, שאתם לא יכולים להיפרד מהם. נצלו אותם בתבונה, וזכרו: החיים הם כאן ועכשיו, לא אתמול. עמותות ישמחו לקבל את השקית שבה: כל מה שלא במידתך (רצוי למדוד), לא לבשת שתי עונות או יותר (גם אם יש לו טיקט), פריטים מוכתמים, דהויים ובלויים וכל מה שכבר לא עולה בקנה אחד עם סגנון חייך (החלפת עבודה, עברת דירה  עכשיו זה הזמן להתחדש במלתחה חדשה לכו לשופינג ותהנו מבגדים חדשים אני מפרסמת בפרויקט אגורה ושמחים לבוא אלי ולקבל שקיות של בגדים ועוד אז גם תזכו למצוות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה