לא ישאיר עלייך כתם וזה מה שחשוב

שלום קוראים יקרים שלי הבוקר הייתי בארוע השקה של מכשיר חדש שיצא לשוק הגענו למרפאה של דוקטור אינס שגם מדיגמה סרטון שאני צילמתי  פנקו אותנו בארוחת בוקר מדהימה שמענו הרצאה מרתקת ומעננית בעיניני הליזר למינהם ועל החדשנות שבתחום הלייזר


elōs plus - המולטי טאלנט מבית "סינרון מדיקל"
כל הטיפולים האסתטיים במכשיר אחד!


חברת "סינרון מדיקל" הישראלית, מהחברות הגדולות והמובילות בעולם בתחום מכשור רפואי-אסטטי, משיקה את המולטי-טאלנט החדש שלה, מכשיר ה "elōs plus".
המכשיר משלב את מגוון הטיפולים האסטטיים באמצעות 11 אפליקציות טיפוליות שונות, ומאפשר לבצע טיפולים שונים בפלטפורמה אחת. הטיפולים כוללים: הסרת שיער, חידוש עור הפנים, טיפול בכתמים, צלקות אקנה, ורידים ונימים ועוד.

מכשיר ה "elōs plus" המאושר ע"י ה- FDA האמריקאי, מבוסס על טכנולוגיית ה elōs, פיתוח בלעדי ומוגן פטנט של סינרון מדיקל, שהחל דרכו לפני כעשור והפך עם השנים לבחירה המועדפת על רופאים ברחבי העולם, בעיקר בשל תכונות הבטיחות המאפיינות אותו. הטכנולוגיה המבוססת על שילוב של אנרגיות אופטיות ואנרגיית גלי רדיו היא הבטיחותית ביותר בטיפולים האסתטיים השונים.  בימים אלו השיקה החברה אפליקטורים חדשים עם שדרוג טכנולוגי נוסף המאפשר את אותה היעילות הקלינית תוך שימוש באנרגיה מופחתת, דבר המבטיח בטיחות טיפול מקסימלית.

גולת הכותרת של המכשיר היא הטיפול בכתמים: שילוב האנרגיה של תדרי הרדיו (RF) ואנרגיית האור מתמקד באופן בטוח ומדויק בכתמי פיגמנט כמו נמשים, כתמי שמש וכתמי גיל. הכתם סופג את אנרגיית האור ויוצר אפקט חימום לרקמה באזור הטיפול. אז נכנסת אנרגיית תדרי הרדיו (RF) לפעולה ומחממת עוד את האזור המטופל עד לטמפרטורת היעד, בטיפול יעיל ובטוח המביא לשיפור כולל במראה העור.
 שילוב של אנרגית אור עם גלי הרדיו מאפשר שמוש באנרגיות נמוכות יותר ומביא לכך שהטפול בכתמים אינו  כרוך בכאב. ניתן לותר אפילו על מריחת קרם הרדמה מקומי.
מכשיר ה- "elos plus" משלב בצורה יעילה בין הטפולים האסתטיים השונים ומאפשר חסכון בזמן, כסף ואי נוחות. באמצעות טכנולוגית ה -  "elos"  המכשיר מסוגל לטפל בו זמנית גם בכתמים ובנימים וגם לגרום למצוק העור.

 הטיפול ב"elōs plus" מותאם אישית לכל מטופל/ת, ומאפשר לראשונה לקבל אומדן על כמות האנרגיה הנכנסת לגוף המטופל, והתאמת רמת האנרגיה האופטימלית למטופל בזמן אמת. המערכת החדשה משלבת באופן מושלם בין הטיפולים האסתטיים השונים, ומאפשרת חיסכון בזמן וכסף עם נוחיות טיפול מקסימלית.

יתרונות נוספים לטיפול באמצעות "elōs plus":
ללא כאב או זמן החלמה: שני גורמים משמעותיים ביותר עבור מטופלים.
קיצור משמעותי בזמן הטיפול: האפליקטורים החדשים (ידיות הטיפול) במכשיר מאפשרים כיסוי שטח רחב יותר בכל פולס (75% רחב יותר) וקצב מהיר יותר של פולסים, המקצרים את משך זמן הטיפול באופן משמעותי.
גישה לאזורים קטנים: למכשיר ידית טיפול חדשה בגודל מיני, המאפשרת גישה יעילה לאזורים קטנים כגון: האף, אזור הגבות ועוד. 






 זהוא המכשיר המולטי טאלנט הכל  במכשיר אחד

אחרי טיפול אחד נעלם הכתם

לפני הטיפול


תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה