אל תסתכל בכריך אלא במה שיש בו !

אל תסתכל בכריך, אלא במה שיש בו



ראובן וידה, טכנולוג מזון ראשי של "עינת תעשיות מזון", מעניק מספר טיפים לזיהוי כריך טרי, בריא וטעים
ראובן וידה, טכנולוג המזון הראשי של חברת "עינת תעשיות מזון", מתייחס לפרסומים האחרונים של מכירת כריכים טריים, לכאורה, ברשתות קפה ובחנויות הנוחות. לאחר בדיקה של מספר גורמים (בהם תוכנית כולבוטק), התגלה כי בחלק מהמקרים, כריכים שהוצגו כטריים, היו על המדף כבר מספר ימים ובכדי להקנות להם טריות סומנו בסימון טריות פיקטיבי.
עינת תעשיות מזון היא כיום החברה הגדולה כיום בשוק הכריכים בישראל. ראובן וידה מציע מספר טיפים לצרכן, על מה עליו לבדוק בעת קניית כריך מוכן:
·         ראשית על הצרכן לרכוש כריך ארוז מראש ובאריזה סגורה, שפתיחתה ניכרת. (הכוונה לאריזה שהצרכן יזהה בוודאות שהיא סגורה, למשל כריך שאריזתו מולחמת). 
·        מוצרי מזון הרגישים לקלקול מיקרוביאלי, מחויבים בסימון תאריך אחרון לשימוש באופן גלוי ובולט לעין. אין לצרוך כריך ללא סימון תאריך תפוגה.
טעמתי והכריך מבחינת טריות 10 נקודות ממש טרי כאילו הכינו אותו עכשיו. ומיבחינת המילוי היה בדיוק מושלם. לא הרגשתי שחסר משהוא אולי רק עגבנייה. ובטוחה שאם היה אפשר הם היו שמים פשוט העגבנייה לא ירק שיכול להשאר בצורתו .יכול להתמוסס ולהוציא את המיצים של העגבנייה לתוך הכריך ואז הכל מתחרבש.
·        יש להימנע ככל האפשר מרכישת מוצרי מזון שסומנו במדבקות הניתנות להסרה. יש לציין כי הכריכים מתוצרתה של עינת תעשיות מזון מסומנים ע"י הזרקת דיו אוטומטית על כל אריזה, ולא בעזרת מדבקות, על מנת למנוע אפשרות הסרה והחלפה של התווית.
·        יש להימנע מקניית מוצר מזון מיצרן מפוקפק. יצרן מפוקפק פירושו יצרן שלא מפרסם את שמו וכתובתו על גבי האריזה, או שמסתיר את הנתונים הללו באופן שקשה לאתרו.
·        כריכים המוכנים במקום, אל מול עיני הלקוח, יש לצרוך במקומות נקיים, בעלי סביבת עבודה בטוחה ונקיה ועם נהלי ניקיון לצוות ולעובדים.
עינת תעשיות מזון נחשבת לחברה המובילה בתחום ייצור כריכים בישראל. החברה מקפידה על טיב מוצריה באמצעות שימוש בחומרי גלם איכותיים וטריים. הייצור מתבצע בתנאי סניטציה קפדניים, בקרת איכות צמודה של טכנולוגים ובדיקות מעבדה תכופות. ההפצה הינה מצוננת, מבוקרת ומפוקחת על ידי תוכנת מעקב. כל אלה מתבצעים על מנת לשמור על התקנים המחמירים ביותר והסטנדרטים הגבוהים ביותר 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה