פיתוי מתוק במשקל קטן עוד סוג של נשנוש אבל הפעם בריא


פיתוי מתוק במשקל קטן....
חברת אחוה, יצרנית החלוה הישראלית הוותיקה, ממשיכה להפתיע ומשיקה מארז חדשני בתחום חטיפי החלוה בישראל:
חטיפי מיני חלוה אחוה אישיים באריזה מהודרת ובשלושה טעמים
חטיפי מיני חלוה אחוה בטעמי וניל, פולי קקאו ופיסטוק, בעלי פריכות נעימה, במשקל חדש של 12 גרם בלבד לחטיף ומשווקים במארז מהודר של 18 יחידות
חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה מארז חטיפי מיני חלוה ייחודי וראשון מסוגו על המדף. מלבד הטעם הנהדר, מדובר בפיתוח ראשון מסוגו, הנעשה באמצעות טכנולוגיה ייחודית שפותחה ב"אחוה", של חטיפי חלוה במשקל של 12 גרם בלבד, כשכל חטיף ארוז בנפרד ובצבע שונה. החטיפים ארוזים באריזה מהודרת בגוון זהב, מכיל 18 חטיפים בחלוקה שווה לחטיפים בטעם וניל, פולי קקאו ופיסטוק. החטיפים נימוחים בפה, טעימים להפליא ומכילים כ- 50% טחינה גולמית משובחת של אחוה המאפשרת ליהנות גם מערכים תזונתיים בריאותיים ומיטיבים. 
לדברי הדיאטנית יעל דרור, מנהלת תחום התזונה במרכז הרפואי "מדיקס", טחינה ושומשום נחשבים למאכלים מאד בריאים המגיעים אלינו כמעט ללא התערבות, ישר מהשדה. הטחינה עשירה בברזל, סידן וחומצות שומן חיוניות, בעלת טעם עשיר ומרקם ממכר. הפיכתה של הטחינה הבריאה לחלוה, מספקת הנאה מתוקה ושומרת על היתרונות התזונתיים שבטחינה. חטיפי ה"מיני חלוה" החדשים של אחווה הם פיתרון נהדר להנאה המתוקה, באופן שמאפשר לשלוט על הכמות והמידה. חטיף חלוה בודד במשקל של 12 גרם מכיל כ-64 קלוריות בלבד! ניתן לאכילה תוך כדי יום העבודה, הלימודים או לצד השתייה החמה, כאשר מרגישים צורך בנשנוש מתוק מהטבע.
תחקיר שבוצע ופורסם לאחרונה ב"כלבוטק", קבע כי טחינה אחוה הינה מהעשירות ביותר בערכים בריאותיים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה