מינוי חדש ב"אחוה


יהודה אריה אקריש מונה לשף-קונדיטור של חברת אחוה
יהודה אריה אקריש (44) מונה לאחרונה לתפקיד השף-קונדיטור של חברת אחוה. אקריש, בוגר רשת מלונות דן, שימש בעברו כשף קונדיטור של מלון דן אכדיה בהרצליה וכן כקונדיטור של חברת "קפולסקי" ו"ויטה פרי גליל" (ריצ' לשעבר), שם שימש גם כמנהל הייצור.

במסגרת תפקידו באחוה יהיה אחראי על פיתוח קו מוצרים חדש לחטיבת העוגות וכן שדרוג הליין הקיים. המוצרים החדשים יהיו מבוססים בחלקם על הטחינה הגולמית והחלוה המשובחות של אחוה.

מנכ"ל אחוה יעקב מלאך התייחס למינוי החדש: "המטרה להציע לצרכן מגוון מוצרים באיכות גבוהה ובמחיר שווה לכל נפש, שהנה מדיניות חברת אחוה".
חברת אחוה הינה היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה מאז 1929. החברה מתמחה בייצור חלוה איכותית מסוגים שונים, טחינה גולמית, סדרת מוצרים אורגנים, סדרת מוצרים ללא סוכר, עוגות ומגוון מוצרי מאפה, חטיפי דגנים, תרכיזים לשתייה וממתקים. החברה מעסיקה כ-235 עובדים וכ-20% ממוצריה מיועדים לייצוא. החברה מקפידה על עמידה בתקני האיכות המתקדמים בעולם ועל מדיניות של שיווק מוצרים במחירים אטרקטיביים. כיום את מגוון מוצרי חברת "אחוה" ניתן לרכוש במדינות רבות ברחבי העולם, מאוסטרליה וניו זילנד, דרך דרום אפריקה, מדינות חבר העמים, מערב אירופה ובמרכז וצפון אמריקה
מציג את יהודה_אקריש_אחוה.jpg

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה