מה עושים בחנוכה?................

הנה כמה רעיונות יש גם בחינם בסוף הפוסט מדיטק בחולון יחגגו את חנוכה באירוע בעל השם המתקתק "סופגנייה של הצגה", שם תוכלו ליהנות ממגוון הצגות, מפגשים עם סופרים, סיורים אל מאחורי הקלעים של התיאטרון ויריד ספרים. בין ההצגות שיעלו: אוזו ומוזו מכפר קאקרוזואמיל והבלשיםמותקעוץ לי גוץ לי וקרשינדו ואני. בנוסף יתקיים פרויקט "סופרים מספרים לילדים", במהלכו סופרים מוכרים יקריאו את סיפוריהם, בהם: יהודה אטלס, אבירמה גולן, מיכל שלו, יונתן יבין ואמי רובינגר.
כמה: 35-80 שקלים
מתי: 23-29.12.
ראוהבי חתולים: חנוכה חיות בגבעתיים

זו השנה השביעית שתיאטרון גבעתיים מקיים את פסטיבל "חנוכה חיות", הכולל מגוון הצגות שעוסקות בחיות ובאנשים. במסגרת הפסטיבל יתקיימו שעות סיפור וסדנאות, וכן יעלו ההצגות "דודו הדולפין ושודדי הים", "הדייג ודג הזהב", "הרפתקאות הדרקון פיץ", "יום הולדת לאיה" ו"תיבת נח", "מר זוטא ועץ התפוחים". 
כמה: הצגות יעלו 65-75 שקל ושעות סיפור 35 שקל. מתי: 23-29 בדצמבר. למביני דבר: אוליבר - המחזמר

מחזמר המבוסס על הרומן הנודע מאת צ'רלס דיקנס "אוליבר טוויסט" בהפקה משותפת של תיאטרון בית ליסין, יריב יפת, בימות והמפיק הבינלאומי קמרון מקינטוש. בליווי תזמורת סימפונית חיה. בהשתתפות: ששון גבאי, אניה בוקשטיין, גיל פרנק וישראל גוריון כמה: 199 שקל. מתי: תל אביב - 21 בדצמבר עד 1 בינואר, חיפה - 5-7 בינואר  

לאנרגטיים: נכנסים לקצב
 עם טררם
תחת השם היומרני 
טררם קידס מצילים את העולם, מעלה קבוצת טררם מופע תיפוף חדש המשלב מסרים חינוכיים וחברתיים. העלילה מתארת את קורותיה של החבורה שמתבקשת לפנות את חצר המשחקים האהובה עליה ויוצאת להלחם ואף להשפיע על עתיד העולם. 
כמה: 119-139 שקלים, לקוחות ישראכרט: 39 שקלים + 200 כוכבים
מתי: עד ה- 29.12 בכל רחבי הארץ

לרומנטיקנים: סיורי חנוכיות בירושלים
מה: סיורי ערב לכל המשפחה בעקבות סיפורי חנוכיות בירושלים. שני מסלולים לבחירה: * סיור החוזר למאה ה-19 ואל היציאה מחומות העיר העתיקה. הסיור יתקיים בתאריכים: 4, 6, 10 בדצמבר בין השעות 16:30-20:00. * ערב שכולו אור - תחילת הטיול בשכונה הראשונה שנבנתה מחוץ לחומות  "משכנות שאננים", הכולל תצפית על החומות וטיול בסמטאות העיר העתיקה. הסיור יתקיים בתאריכים 5, 9, 11 בדצמבר בין השעות 17:00-20:00. רצוי מאוד להצטייד בבגדים חמים, נעלי הליכה נוחות ומטריות. 
כמה: משפחה - 130 שקלים, זוג - 110 שקלים, יחיד - 55 שקלים. 
פרטים: רשות הטבע והגנים 3639*, 02-5006279/6   

פארק מיני ישראל בפארק יוקם מתחם פעילויות יצירה ומופעים. בין השאר יהיו סדנאות יצירה לבניית חנוכיות מחרס, הרכבת סביבונים, מתנפחים וג'ימבורי. מדי יום תיערך הצגה של תיאטרון בובות וטקס הדלקת חנוכייה וחלוקת סופגניות. 
כמה: רוב הפעילויות בחינם לרוכשים כרטיסים לפארק. 
פארק הקופים ביער בן שמן בנוסף לקופים, הפארק מציע פעילויות ברוח החג באזור שבו פעלו המכבים. מסע חידונים בעקבות המכבים, יצירת נרות צבעוניים והכנת סופגניות עם ריבה. כמה: 48 שקל. מבקרי פארק הקופים יקבלו כרטיס חינם לשמורת נאות קדומים, ומבקרי נאות קדומים יקבלו כרטיס חינם לפארק הקופים. בקניית שני כרטיסים יקבלו מחזיקי ישראכרט כרטיס חינם תמורת 330 כוכבים. 
בית גוברין
בשבת שלפני חנוכה, 20 בדצמבר, תעלה ההצגה "נס גדול היה פה" ומדי שעה עגולה ייערכו סדנאות ג'אגלינג וסדנאות יצירה של חנוכיות. בשבת ב-27 בדצמבר ייערך מופע ג'אגלינג במערת הפעמון, בשילוב ריקודים ולהטוטי אש. 
מתי: 20 ו-27 בדצמבר. כמה: 23 שקל למבוגר ו-12 שקל לילד. 
גן לאומי  מצדה: סיור מודרך, מוסיקה קירקסית וההצגה "אחרוני המצדה", המגוללת את סיפורו של המבצר העתיק. אטרקציות נוספות הן חזיון אורקולי המציג את סיפורה של מצדה, ביקור במוזיאון מצדה, תערוכת צילומים של ים המלח, מופעי מוסיקה על פסגת ההר ולינה למרגלותיה. בנוסף, ביום ראשון 28 בדצמבר ב-16:30 ייערך טקס הדלקת נר שמיני ואחרון של חנוכה, בליווי שירי חג וסופגניות. מתי: 22-27 בדצמבר. כמה: כרטיס למבוגר יעלה 61 שקל ולילד 34 שקל. 
אגמון החולה
 בנוסף לסיורים הרגילים באגמון שבהם צופים בעגורים ובעופות מים נוספים, ייערך בכל ימי החנוכה טקס הדלקת נרות חגיגי של חנוכייה הפועלת באמצעות גז טבעי, תוך הסבר על היווצרותו מתחת לאדמת אגמון החולה. 
כמה: 50-75 שקל. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה