מוצר השנה 2019 הבחירה שלי !

מדי שנה נערך סקר צרכניות גדול, בו נבחרים המוצרים החדשניים ופורצי הדרך של השנה הזוכים בפרס "מוצר השנה". בחרתי עבורכם את עשרת המוצרים המעניינים ביותר ברשימה. אני בחרתי את תחום הטיפוח ועוד כמה דברים שקרובים אליי,  ואת האפליקציה של סופר פארם כדי לעשות את הקניות יותר קל.



פרסי 'מוצר השנה – בחירת הצרכנים' מוענקים ב – 36 מדינות ברחבי העולם ומוענקים בישראל כבר 14 שנה.השנה "ישראל היא המדינה החדשנית ביותר בעולם בהשוואה לשאר המדינות, שבהן הוענקו השנה פרסי החדשנות של מוצר השנההעובדה שבישראל מוענק המספר הרב ביותר של פרסי חדשנות למוצרים ולשירותים חדשים מעידה על רמת החדשנות הגבוהה בארץ, גם בשל העובדה שחברות מקומיות משיקות מוצרים ושירותים חדשניים וגם משום שחברות בינלאומיות מרבות להשיק לצרכן הישראלי, הידוע כחובב חדשנויות, את המוצרים החדשים שלהן, מסביר ערן יסעור, המייצג את פרסי החדשנות הבינלאומיים של מוצר השנה בישראל.



אפליקציית סופר-פארם
לא צריך ארנק. מהיום עורכים קניות בסניף כרגיל, אבל משלמים בקופה באפליקציה, צופים בחשבונית וקוראים ביקורות של צרכנים על מוצרים. 

סדרת Schick Intution
מכשיר גילוח מהפכני לנשים, כשראש הסכין עטוף בסבון מוצק מועשר בתמציות צמחים, מה שמייתר את הצורך בסבון, ג'ל או קצף גילוח.



קונסילר IAR של מייבלין ניו-יורק
קונסילר ספוגית המוחק ברגע כל מה שרוצים להסתיר. כיסוי מלא של כהויות ופגמים וטשטוש קמטוטים. הספוגית המחוברת מאפשרת מריחה קלה.


BROW TATTOO של מייבלין ניו-יורק
ג'ל עמיד לגבות מעוצבות בלי מאמץ בשלושה שלבים פשוטים: מורחים, ממתינים לייבוש ומקלפים. התוצאה: גבות טבעיות, מלאות ועמידות לשלושה ימים.


מסקרה X-FIBER של לוריאל פריז
מסקרה עם פטנט כפול שבצדה האחד פריימר שחור לעיבוי הריסים, ומהצד שני מסקרה עשירה בסיבים, הנצמדים לריסים ומוסיפים לעיניים נפח דרמטי.


Life by Michel Mercier  תרסיס לכיסוי מיידי של שורשי השיער
תרסיס המאפשר לצבוע את שורשי השיער הלבנים בתוך דקות. מספיק לכ-29 צביעות, מצויד במגן קרקפת מובנה, וצורתו מאפשרת התזה מדויקת.


סדרת CHILL Bath & Body של Be by Shufersal
מוצרי אמבט וספא עם פורמולות בוטניות טבעיות באריזות חדשניות. למשל: פילינג אכיל לשפתיים שמחיה אותן, סבון קאפקייק עם "קצפת" שהיא קצף ניקוי ו"פצצות אמבט".



סדרת הטיפוח ENIGMA FX מבית GA-DE
סדרה שפותחה בשיתוף מומחים משווייץ ומכילה ALLURE COMPLEX להעצמת האנרגיה התאית, הפועלת על כל סימני ההזדקנות למראה אחיד וקורן.

כורכומין ליקוויד ג'ל של סופהרב
כמוסת ג'ל, המכילה 100% תמצית כורכום שמשלבת בין כורכומין לשמנים החיוניים הנמצאים בו. טכנולוגית הליקוויד ג'ל מאפשרת ספיגה טובה יותר בגוף.


מטרנה ללא סוכר לבן וחומרי טעם וריח בכל השלבים
תרכובות מזון ללא תוספת סוכר לבן וחומרי טעם וריח גם בשלב 3 – בסטנדרט מחמיר מדרישות משרד הבריאות ומהנהוג בקטגוריה




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

טבחה בחצילים טריפולטאי!