״פליימוביל מסביב לעולם״.

אירוע הקיץ הגדול של השנה פליימוביל מסביב לעולם בגן הבוטני! 
לאור ההצלחה פליימוביל מגיעים גם השנה לגן הבוטני והשנה הצטרף לחגיגה גם סרט.
הנכדים בדרך לירושלים  ישבו בשקט ונרדמו קצת. היו כל כך מרוגשים כי כרמל היה גם שנה שעברה וידע למה לצפות. אבל כשהגיעו וראו את המשחקייה הם חשבו שזה מה יש ולא רצו לעזוב את המקום. אבל כשהבטיחה אימם שיש עוד הרבה מה לראות הם המשיכו וממש ממש לא רצו לעזוב את המקום .ולסרט הוא ישב וצפה וכל כך נהנו מכל פינה  שהייתה במקום. הנה תמונות להצצה ראשונית המקום מקורה בחלקו וכל כך נעים לטייל בשעות הערב. מבטיחה לכם הנאה מושלמת להעביר בו כמה שעות טובות.
 החופש הגדול בפתח,ובגן הבוטני האוניברסיטאי בירושלים נערכים לאירוע הגדול ביותר של השנה ״פליימוביל מסביב לעולם״. יחד עם הסרט של הקיץ- ׳פליימוביל הסרט׳, יהפוך הגן הבוטני לממלכה קסומה בה יוכלו הילדים לחוות מסע מיבשת ליבשת עם פעילויות שונות מסביב לעולם, בדיוק כמו בסרט. אז אם אתם מחפשים פעילות שתנתק את הילדים מהמסכים ותעניק להם חוויה אחרת הכוללת ספורט, טבע ואתגר לצד בילוי והנאה, זה המקום.
מה בפארק?
* ספינת פיראטים * ארמון לנסיכות ונסיכים * כפר אינדיאנים * עיירת מערב פרוע * מבוך פרחים * מבצר אבירים * חיפוש קואלות בין העצים * כבאית אש * אמבולנס של מד”א * דמויות ענק * מסלול אתגרי בסגנון נינג’ה בטבע * משחקיה ממוזגת עם 10,000 חלקי פליימוביל *  פעילויות טבע וצמחים ושלל הפעלות נוספות ברוח הפליימוביל והגן הבוטני.
מתי?
21 ביולי ועד סוף אוגוסט 2019

שעות פתיחה:

ימי הפעילות עד ה 30.8: 
ימים א׳ – ה׳

09:00-13:00 *כניסה אחרונה ב 
12:00
16:00-21:30 *כניסה אחרונה ב 20:30
ימי ו׳
09:00-13:00 *כניסה אחרונה ב 12:00
שבת– סגור

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה