סוד הנעורים לנערים ולנערות!


רוצים חופשה חלקה


יוצאים לחופשה עם החברים? כרתים או איה נאפה, קפריסין או זקינטוס, או אולי אילת או פאלמה דה מיורקה? חשוב ביותר לא לשכוח לקחת את המוצרים שישמרו על העור שלכם מאוזן, רענן ובריא, ובטח חלק ונטול פצעים. המוצרים של מותג "סוד הנעורים" הינם פרי פיתוח ישראלי, היחידים בשוק הדרמו-קוסמטיקה אשר מבוססים על 11 פירות וירקות שלמים. העיסה, הקליפה וזרעי הפירות והירקות המכילים חומרים פעילים ובשילוב חומרים נוגדי חמצון, ויטמינים, ומינרלים העוזרים לשיקום העור ושמירה על איזונו למניעת פצעונים. כי מי רוצה חצ'קון במצח דווקא בחופש?
הסדרה החדשה AClear לעור מעורב עד שמן היא חבל הצלה לכל מתבגר ולא רק בחופשה. אין ביאוס גדול יותר מפצע שיוצא על הפרצוף דווקא בחופשה עם החברים, דווקא שהיפה של השכבה תהיה, ודווקא שאתם רוצים להיראות במיטבכם. זכרו שחופש השמש קופחת, הזיעה ניגרת והנקבוביות נסתמות ויוצרות פצעונים על הפנים. הסדרה החדשה AClear  היא הפתרון בדיוק בשבילכם. היא מקלה על סימפטומים של עור בעייתי לבני הנעורים ועוזרת בשמירה על עור בריא, זוהר, ומאוזן לאורך זמן. היא פריט חובה בתיק הרחצה של כל נער או נערה בדרך לחופשה המושלמת.
6 מוצרים בסדרה הדורשים מכם שיגרת טיפוח פשוטה וקלה. כל שעליכם לעשות הוא לנקות, לשים ג'ל אקטיבי ובסוף להעניק לחות לעור. כולה  3 שלבים בלבד.
השלב הראשון ניקוי והכנת העור.  ג'ל ניקוי - המסיר את האיפור, הלכלוך, ועודפי הסבום מעור הפנים ובעל פעולה כפולה של ניקוי ופילינג ביחד. בנוסף טונר לעור שמן בעייתי הממיס שומן ומזהמים נוספים.
השלב השני הוא שימוש ברכיבים אקטיביים להקלה על סימפטומים של עור מעורב בעייתי. מרחו ג'ל לעור מעורב עד שמן שנועד לטיפול נקודתי לעור הנוטה לפצעונים, ו/או את המסכה לעור שמן שעוזרת לאזן את העור ולהילחם בשמנוניות יתר. המסכה מבקרת את הפרשות החלב בעור, ומעניקה לו מראה בריא וזוהר.
השלב השלישי נועד להעניק לעור לחות והוספת רכיבים אקטיביים. סרום אינטנסיבי לעור שמן – משמש כמוליך לקרם הלחות ונלחם בגורמים היוצרים את חוסר האיזון בעור כמו עודף חלב, נקבוביות סתומות, דלקות, חומצת שומן ורדיקלים חופשיים. ולא לשכוח קרם לחות המעניק לחות לעור, נספג במהירות, שומר על איזון העור ונותן לו מראה רענן ונקי לאורך זמן. קרם הלחות הינו ללא שומן.  
במהלך החופשה וגם אחריה כל מה שנשאר לכם לעשות הוא להקפיד על שגרת ניקוי והזנה נכונה של העור, והסירו דאגה מלבכם כי הולכת להיות לכם חופשה מהסרטים וללא פצעים.





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה