מסבירה פנים!

עוד חודש בערך הבן שלי מתחתן.  ההכנות בעיצומן והחלטתי ללכת לקוסמטיקאית לפנק את הפנים שלי. את שרי לא הכרתי שמעתי עליה מאחותי החלטתי  לנסות גם היא גרה קרוב אלי מרחק חמש עשר דקות ממני. הגעתי אליה יש לה קליניקה קטנה וחמודה . היא אישה מקסימה ולבבית. הסבירה לי מה אני עוברת על כל תהליך ותהליך. פינקה אותי ואת הפנים שלי בטיפול עשרת אלפים...... הפנים שלי רעננות זוהרות ומוכנות לחתונה בעזרת השם.



 




שם המקום " פנים"



שמה שרי גרצמן, קוסמטיקאית פרארפואית מעל 16 שנה, בכפר חב"ד

 אוהבת את העיסוק שלי ומודה לה' עלהשליחות הזו.

במפגש עם כל אישה,

היא משתמשת בכל הידע שצברתי במשך השנים,

במכשור טכנולוגי מתקדם ותכשירים מהשורה הראשונה,

על מנת לגרום לה להראות ולהרגיש טוב.
עם עור חדש בפנים.

סיימה לימודי קוסמטיקה לפני 16 שנה .

ולימודי התמחות בבעיות עור

"מאז ומתמיד אהבתי טיפוח וכל מה שקשור ליופי 
תמיד התעניינתי בכל מחקר חדש שיוצא לשוק, או טיפול 

וגם היום אני ממשיכה ומתעדכנת בחידושים העדכניים מעולם הטיפוח.

אני מאוהבת !
ברגע הזה שאישה קמה מטיפול פנים בקליניקה שלי,
התגובה הנרגשת של האישה
והרוגע הזה שנסוך על פניה

מרגשים אותי כל פעם מחדש.

אני חושבת שטיפוח זו מתנה שהיא נטו לאישה עצמה.

איך את כשאת קמה בבוקר תרגישי את העור שלך.

ואת תיהני להביט בו במראה במשך היום.

אני נפגשת כל יום עם מטופלות שלי,

ורואה את התוצאות.

אבחון מדויק של מצב העור, 
שימוש עקבי. שימוש בתכשירים המדויקים לך,
טיפול פנים מקצועי אחת לזמן, 

יעניקו לעור הפנים שלך מראה מואר חלק וזוהר כל יום כל היום,
המוטו שלי הוא הפנים מראת הפנים
עור מטופח, מראה מטופח 
מעניקים תחושה פנימית של סיפוק, 

ביטחון עצמי ושלמות אישית במפגש עם הסביבה.

אני פה עבור כל אחת ואחת
לאבחן לברר ולדייק את הטיפול הנכון 

ולהעניק לנשים את מראה העור שתמיד חלמו"
מחכה לך בקליניקה שלה
עם אור חדש בפנים !
שרי גרצמן

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה