טבעי להיות בריא עם דוקטור קיי!

ילדת תינוק במזל טוב?

תכירו את  ערכת 5  תוספי תזונה (תמציות צמחים) שיעזרו לכם לעבור את השנה הראשונה בקלות!

איזה כייף שיש ערכה כזו שכוללת את כל השלבים הראשונים. ערכה טבעית הומאופתית. 
שנת חייו הראשונה של תינוק מאתגרת ולא פשוטה הן עבור הרך הנולד והן עבור הוריו. התינוק מגיע לעולם עם מערכת חיסונית שנבנית אט אט. בנוסף שנת חייו הראשונה של התינוק צרופה התמודדויות לא פשוטות לתינוק והוריו, כמו כאבי גזים, חיסונים, בקיעת שיניים ולעיתים אף חוסר רוגע וקשיים בהירדמות ושינה. ערכה חדשה של 5 תוספי תזונה (טיפות של תמציות צמחים) מסייעת לתינוק בהתמודדות עם האתגרים והתופעות הנפוצות של שנתו הראשונה. הכירו את ערכת השנה הראשונה מבית Dr.K– טבעי להיות בריא.


ד"ר קיי היא חברת לתוספי תזונה המפתחת פתרונות יחודיים לנשים בהריון, לידה והנקה, תינוקות וילדים. בד"ר קיי פועלים מתוך אמונה שניתן לפתור את מרבית הקשיים הבריאותיים בצורה טבעית, ומתוך רצון לאפשר לכל אדם אשר בוחר לחיות את חייו באושר ובבריאות פתרונות טבעיים זמינים ונגישים.
המוצרים של ד"ר קיי מבוססים על מחקר בלעדי וניסיון רב שנים.
מאחורי ד"ר קיי עומדת אופליה כנס, נטורופתית והומאופתית מוסמכת עם נסיון של למעלה מ- 50 שנה של למידה חקירה וטיפול ברחבי העולם. ובשיתוף עם ביתה וממשיכת דרכה לינוי הופמן, גם היא הומאופתית מוסמכת, דולה ומדריכת הנקה, המכשירה נשות מקצוע מתחום ההריון והלידה לשילוב הומאופתיה בתהליכי הלידה.

ערכה שנה ראשונה  - קרדיט יחצ.jpg
הערכה כוללת 5 תמציות:
ליקצ'יק - לכאבי גזים, מכיל תמצית צמח הליקופדיום.
קמילצ'יק  - לתקופת יציאת שיניים. מכיל תמצית צמח הקמומיל.
סליפציק- להרגעה ושינה. מכיל תמצית עלי פסיפלורה, תמצית ולריאן אדוליס ותמצית פרחי קמומיל.
וקסינצ'יק – חיזוק מערכת חיסון. מכיל תמציתשורש צמח האסטרגלוס.
קלינציק- לניקוי וחיזוק לאחר חיסונים. מכיל תמצית שורש איסטיס הצבעים.
כל התוספים בערכה מכילים 30 מ"ל. עלותה במחיר מבצע באתר ד"ר קיי 285 ₪. את מוצרי ד"ר קיי לרבות תוספי התזונה המרכיבים את הערכה ניתן להשיג גם בכ-400 בתי טבע ובתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ.
מוצרי Dr. K הינם תוספי תזונה, אינם תרופות ואין לייחס להן כל סגולות ריפוי. בכל בעיה רפואית יש להיוועץ ברופא. המוצרים מאושרים לייצור ע"י משרד הבריאות בהיבט הנוגע לבטיחות השימוש ברכיביהם בלבד והינם בעלי תקןGMP . המוצרים כשרים למהדרין בהשגחת בד"ץ מהדרין – הרב רובין.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה