יצאתי מאקרון

נכנסתי לאתר מאוד מעניין שם קודם בחנתי את עצמי על מה אני מבינה מכל המילים שמתגלגלות במטבחי השף או במסעדות גורמה אז בחנתי ויצאתי מאקרון יש שם אנשים שהיו במסעדות ומגלים את כל הסודות האם המסעדה טובה באמת. אתר החדש שלprozap זירת התוכן של .zap group התכנים באתר זה נכתבים על ידי עיתונאים וכתבים היוצאים לשטחופוגשים אנשי המקצוע מתחומים שונים ברחבי הארץ, ללא מסכות, בגובה העיניים ביושרה ובהגינות. האתר מאפשר לציבור הגולשים ללמוד ולקבל טיפים מקצועיים ואמיתיים על מגוון תחומים המשפיעים על חיינו ישירות מבעלי עסקים בתחום. הבהרה וגילוי נאות - אנשי המקצוע נבחרים בקפידה מתוך רשימת הלקוחות של החברה אך אין בכתיבה זו המלצה על התקשרות עסקית עמם או אחריות על תוצאותיה



 ועוד חידות מה זה דקור?... חלוט?..... ג"בקה?............ לא יודעים כנסו וגלו 

 
Prozap מכיל  :
  1. שאלוני בחן את עצמך שם תוכל לבחון את עצמך עד כמה אתה גורמה? עד כמה אתה תלת-פאזי? עד כמה אתה הישראלי הממוצע?
  2. סרטוני גו פרו המספקים חוויה מציאותית של המתרחש.
  3. כתבות, ראיונות עם מומחים ופינת אל תנסו את זה בבית ועוד מלא תכנים שכייף לראות מה ומי כנסו בעצמכם

     

כנסו לאתר אני בחנתי את עצמי על מה אני יודעת על המילה גורמה יצאתי  מאקרון מה אתם יצאתם?..........


עד כמה אתה גורמה? זו התוצאה שלי מה שלכם?




יצאתם מאקרון

אתם חתיכת פיינשמקרים שאין דברים כאלה. לא נתפלא בכלל אם נשמע שאתם מתרחצים רק באמבט מרים, שותים קפה מולקולרי עם חלב לביאה ומכינים לארוחת הערב חביתה מביצי קקדו בתיבול זעפרן ובצילחות יצירתי במיוחד. פרגנו לעצמכם לעצור לרגע את הכנת הלינגוויני פסטה במכונה הביתית שלכם ולכו לאכול משהו במסעדת שף מומלצת.

אתר prozap מזמין את הציבור להשתתף בתחרות כתיבת שירה העוסקת בבעלי המקצוע השונים ועיסוקיהם. יש לכם שיר העוסק בבעלי מקצוע? הכניסו אותו בטופס זה ושלחו אלינו עד ליום 15.6.2015.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה