אוכל טיפוח אומנות ומה שבניהם

אתמול הייתי עם הבת שלי בערב מלא העצמה נשית הכרתי את עירית אורגניק אשה מדהימה מלאת חוש הומור שמלמדת את כל המשפחה איך לאכול בריא  . נכון שנשמע אוכל בריא זה אוכל לא טעים אז זהוא שלא אתמול טעמנו עוגיות ממש טעימות ומלאות בריאות.עשויים מדברים אורגניים כמו למשל קמח קוקוס שמן קוקוס סוכר קוקוס שמן אורז וכל מיני מוצרים בריאים.
משפט חכם ששמעתי והייתי חייבת לפרסם אותו מה שאתם נותנים לגוף שלכם כשאתם צעירים זה מה שהגוף שלכם יחזיר לכם בזקנתכם. פשוט מאוד תאכלו טוב תהנו משיבה טובה תאכלו גא"נק הגוף לא ישכח לכם יחזיר בכל מיני תועבות כמו מחלות  וצרות  אחרות.

אותו דבר בתחום הטיפוח יש ארבעה דברים שצריך להשמר מהם למען תשמרו על גוף ופנים מטופחות

השמש להזהר מחשיפה לשמש ללא קרם הגנה

הסגריות  להתרחק מהם

זהום אויר שגורם לעור שלנו לרדיקלים חופשיים ולקמטים בעור

ותזונה נכונה לאכול דברים בריאים להתרחק מאוכל מטוגן ולא בריא

ושמענו הרצאה מרתקת מפי אוסקר על כל הסטוריית הבגדים בעולם הנשים מאז ימי בראשית מה לבשו ומה עשו כדי להיות ולהשאר צעירים ומטופחים ידעתם שנשים לבשו שמלות מנופחות ומחוכים . גברים לבשו גרביונים איזה מזל שהאופנה התחלפה לה ולא היינו צריכים להסתובב כך.

האשה הראשונה שלבשה ורצתה מיכנסיים בקשה אישור מהמשטרה זה נשמע היום הזוי אבל זה מה שהיה פעם כי היו נהוגים ללבוש שמלות. עירית מעבירה סדנאות בכל הארץ לפרטים כנסו https://www.facebook.com/IritOrganicServices/info?tab=page_info


















תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה