ככה עושים כושר באושר

 כמה פעמים החלטתם שאתם נרשמים למכון כושר ומתחילים לעסוק בספורט?...........

כמה פעמים קניתם מוצרי ספורט ובגדי ספורט ככה יפים שתתגאו בהם במכון הכושר?............

כמה פעמים  רכשתם הליכון כדי לללכת בבית במקום בחוץ ?........ וההליכון עומד כמתלה בחדר אם זה ככה אצלכם אז יש לי חדשות טובות אתמול הייתי במכון הכושר החדש בגבעתיים אצל יריב והדר  מי הם ?.......... ומה התוכנית  שלהם לכל אלה שמבטיחים לעצמם שיעסקו ולא מצליחים להתמיד אז.
אימון אישי בקבוצה ! תכנית הכושר הייחודית של מכון "יריב והדר" – מפצחת את חידת ההתמדה והתוצאות בכושר.
יריב ווינר  והדר שרון, בוגרי בית הספר למאמנים במכון ווינגייט ובעברם מאמני בתי ספר לכדורסל באזור המרכז הם כיום בעלי מכון הכושר "יריב והדר" – הפועל בשיטה ייחודית שלהם: אימון אישי בקבוצה.
מקצועיות, שנים של ניסיון, מצוינות ותמהיל תרגילים ייחודי ומותאם אישית, הם רק חלק מהסיבות לכך ש"יריב והדר" הם שם נרדף למפתח להתמדה והצלחה בעולם הכושר.
 ומה שעוד אהבתי יש פעמון שמצלצל כל כמה  שניות כדי שלא נעשה ספורט בלי מנוחה לכמה שניות וזה נותן מרחב נשימה לעבור ממכשיר למכשיר ולא מרגישים שעוסקים בספורט אלא ממש חוייה של כייף לא התעייפתי אלא נהנתי לחכות לצלצול שאומר להתחיל ואומר להפסיק.
עקרונות שיטת 'אימון אישי בקבוצה' של יריב והדר:
התמדה-
יריב והדר מאמינים בשיטה ייחודית מאוד שמטרתה להעניק את כל הכלים להתמדה של המתאמן. נושא הגג בשיטתם הוא אימון אישי בתוך קבוצה, כלומר האימון הוא קבוצתי אך תכנית האימון, רמת האימון, המעקב והיחס הוא ברמת האימון האישי וליווי צמוד כל משך האימון . למעשה, כל מי שחפץ במאמן כושר שיתעניין בהתקדמות הגוף, במצב הבריאותי ובסיבה לכך שלא נכח באימון האחרון ויכלול שיחת טלפון ותיאום מחדש כדי למנוע מהתחמקות מהאימון – כנראה שהשיטה מותאמת לצרכיו. השניים מאמינים כי ללא יצירת מערכת תומכת להתמדה, לא ניתן להגיע אל המפתח להצלחה  בדרך אל הכושר.

תדירות-
תדירות היא הכלי השני להצלחה של כל אימון והיא כאן כדי להישאר. התדירות היא לעולם לא לפי הזמן הפנוי שיש למתאמן במסגרת חייו הפרטיים. התכנית של "יריב והדר" מחייבת תדירות קבועה של פעמיים בשבוע, שכל מתאמן בוחר לעצמו ומתחייב באופן קבוע.
מודעות-
מודעות היא כלי מאוד אינדיווידואלי לכל מתאמן ומתאמן- קודם כל ברמת המודעות האישית  למצב הגופני והבריאותי בו הוא נמצא שבהתאם לאלו תגיע התייחסות רצינית או פחות לאימוני הכושר. מצידה השני של המודעות יש להתייחס אל האימונים עצמם כאל שינוי שהופך לאורח חיים תמידי ובכך למעשה להכיל את השינוי ולהפכו אל דבר שבשגרה. 





נוכחות-אימון אישי בקבוצה ! תכנית הכושר הייחודית של מכון "יריב והדר" – מפצחת את חידת ההתמדה והתוצאות בכושר.
יריב ווינר  והדר שרון, בוגרי בית הספר למאמנים במכון ווינגייט ובעברם מאמני בתי ספר לכדורסל באזור המרכז הם כיום בעלי מכון הכושר "יריב והדר" – הפועל בשיטה ייחודית שלהם: אימון אישי בקבוצה.
מקצועיות, שנים של ניסיון, מצוינות ותמהיל תרגילים ייחודי ומותאם אישית, הם רק חלק מהסיבות לכך ש"יריב והדר" הם שם נרדף למפתח להתמדה והצלחה בעולם הכושר.




תכניות אימונים מותאמות לילדים ונוער:  ילדים הסובלים מעודף משקל, שינוי הורמונאלי יחד עם הרגלי אכילה קצת מרדניים חשוב לשלב תכנית בריאה המתאימה לסדר היום שלהם ולשינוי בגופם.  בעת התאמת תכנית אימונים בריאה ותקינה לנוער, ישנה שמירה על תפקוד בריא ושמירה על משקל נכון ופרופורציונאלי למתאמן.

סדנאות תזונה ע"י דיאטנית: תכנית האימונים כוללת בתוכה גם סדנאות תזונה שמועברות על ידי דיאטנית ומאפשרות ליווי והשלמה של תזונה ואורח החיים למטרות של המתאמן. 

אחת לחודשיים- ציון דרך: כל חודשיים מוציאים המאמנים דו"ח התקדמות אישית לכל מתאמן וזה בנוסף לתוצאה הנראית לעין או תחושת הסיפוק של המתאמנים. חשוב לראות את ההתקדמות בדוחו"ת מסודרים- אפשרי תמיד למסגר, להיזכר ביכולות האישיות ולחזור לתלם. 


כל הכלים הללו, בשילוב במסגרת תכנית אימון אישי בקבוצה, מאפשרים הגעה לתוצאות משמעותיות, התמדה אמיתית בתכנית כושר ואימון גופני, והתאמה נכונה של התרגילים למצב המתאמן.


יריב והדר אימון אישי בקבוצה בע"מ. כתובת: רחוב תפוצות ישראל 5 , גבעתיים.  טלפון לתיאום ובירור: 03-5735794 ובאתר: http://yarivandhadar.co.il/


יריב והדר #

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה