הירוק הירוק הזה מסעדה טיבעונית

מי אמר שלאכול בריא זה לא טעים ?.....אני ניסיתי והיה ממש טעים .חשבתם להכניס בכריך בטטה ?.פשוט זה לא כי האופציה של כריכים מענינים שבכלל לא חשבתם שאפשר לשים בכריך. אז הכל טעים מעניין בריא  . טעמתי משקה עשבים ירוקים  ממריץ את מחזור הדם עשיר בויטמינים וממש מעורר.במהלך השנים האחרונות גדלה הרשת וכיום היא מונה 4 סניפים: סניף אוניברסיטת תל אביב, סניף הבורסה ברמת גן וסניף שאול המלך בתל אביב. לאחרונה התרחבה המשפחה ונפתח סניף נוסף במגדל V, בבני ברק.
כל הסניפים נגישים, מאירי עיניים ומזמינים על מנת שתוכלו בקלילות להיכנס ולבחור מהשפע הרב והיצירתי של השף שלנו, לערבב וליצור לכם מגוון טעמים משתנים ובריאים מידי יום.
 ב"עלים ירוקים – MARKET PICK & MIX" מאמינים שהחיים הם שילוב של אינספור רגעים והחיים הם מה שאנחנו עושים מהם וכך גם נראית המסעדה שלנו. אופציות רבות, טעמים שונים, מגוון רחב ואיכותי אשר מוצע בפני הסועד והוא בוחר את הטעם האישי שלו ואוסף אליו לצלחת.
מידי יום ביומו עולות אל העולם הרחב של "עלים ירוקים – MARKET PICK & MIX " מנות חדשות, טריות, צבעוניות ובעיקר בעלות ערך תזונתי גבוה ובריא במגוון ניחוחות ותיבולים – לכם נשאר רק לבחור ולערבב.
התפריט שלנו מלווה את היום שלכם לכל אורכו – קפה ומאפה וארוחות בוקר שונות, כריכים לרגע הקטן של הרעב הפתאומי, סלטים, דגים ותבשילים ומגוון רחב של מנות צמחוניות או טבעוניות לארוחת צהריים, מרקים ופינוקים משובחים לכל רגע ורגע.


























תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה