היובש שנשאר

כנסיינית של מוצרי תינוקות וכמשתמשת קבועה של חיתולי האגיס בנותי המשיכו את המסורת ומשתמשות בהאגיס  הם מרוצות אך הסתקרנתי לדעת מה טיב החיתולים שפעם השתמשתי בהם  בבנותי מלפני 25 שנה האם יש שינוי במוצר באיכות האם הם טובים יותר מה חדש בהם מה טוב בחיתולים?. וכולם מדברים על האגיס ופמפרס האכותים מבין כל החיתולים והטובים בניהם. אז הנה חלפו שנים וקיבלתי להתנסות רק שהפעם המתנסה הוא נכדי ולא ילדי מה נאמר ומה נספר נחכה ללילה ואיך יקום הנכד הסקרנות בשלה למשך הלילה והמשך הפוסט יכתב בבוקר.

 אז ככה עבר לילה שקט על כוחותינו לא קמנו בלילה להחליף את החיתול  הילד קם יבש לא סחוט ולא ברח הפיפי למיכנסים. איזה כייף שיש חיתול שממש עושה את העבודה אהבנו. והאמת גם האגיס וגם טיטולים מיוצרים בחוגלה כך שנשאר נאמנים לחוגלה.







טיטולים פרימיום מיוצר באהבה באחד המפעלים הוותיקים בעפולה ומהווה גאווה מקומית. מאז 1981 ועד היום, שומר המותג על ערכיו תוך התעדכנות תמידית בפיתוחים הטכנולוגים המתקדמים. לנו בטיטולים חשוב לשמור על הסטנדרטים הגבוהים ביותר ולספק לתינוקך חיתול בעל איכות בלתי מתפשרת.
אנו גאים לספר לך כי כל חיתול חמישי שנמכר בישראל הוא של טיטולים פרימיום. יתרה מזאת, המותג שלנו הפך לכינוי של ממש לכלל החיתולים החד פעמיים בישראל.
טיטולים פרימיום - שילוב מנצח בין ניסיון עתיר שנים לבין קדמה וטכנולוגיה, המעניק לך ולתינוקך את הפתרון המושלם ללילה שקט, בזכות ספיגה טובה יותר לאורך זמן .
היתרונות הייחודיים של טיטולים פרימיום:
·        ספיגה לאורך זמן, בזכות פיתוחים טכנולוגיים מתקדמים
·        דפנות לוכדות נוזלים, המסייעות בהגנה מפני נזילות
·        מנגנון סגירה ופתיחה המאפשר נוחות מרבית בהחלפת החיתול
·        עיצובים מקסימים לחיתולים עם דמות התינוק האהוב והמוכר.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה