הבחירה שלי סימילאק ומה הבחירה שלך?..........

אמא הידעת ? סימילאק הוא המותג המוביל היחיד ללא שמן דקל בכל שלבי ההתפתחות
כאמא מאוד חשוב לי לדעת לעשות את הבחירות הנכונות וכשמדובר בתינוקך ובעיקר בבחירה בתזונה שלו את לא חושבת פעמיים זה לא משחק שאת בוחרת שלקנות או לא לקנות  ואיזה מותג או המשחק ישבר או מה יקרה לו כי זה לא משנה בבחירה הזו למשל אבל כשמדובר באוכל הדבר הראשון שיאכל ילדך ויזון ממנו ויגדל הבחירה קשה ולא יודעים מה נכון ומה לא נכון מה בריא את יושבת ומתבלבלת מהמבחר שיש ולכן ישבתי ובדקתי והחלטתי סימילאק בעדיפות ראשונה ולכן אמא, חשוב שתבדקי שתרכובת המזון של תינוקך, לא מכילה שמן דקל!
התקשרי לשרות הלקוחות ותשאלי האם תרכובת המזון של תינוקך מכילה שמן דקל?
להרכב השמנים בתרכובת המזון שתינוקך צורך, השפעה על מערכת העיכול ועל רמת הספיגה של ויטמינים ומינרלים, כדוגמת סידן, החיוניים להתפתחותו. סימילאק עם הרכב שמנים ללא שמן דקל, שהוכח מדעית כמסייע לעיכול קל, לספיגת סידן ולבניית העצם*


סימילאק מבית אבוט

היחיד בישראל שמיוצר על ידי ענקית תרופות בינלאומית.
למעלה מ- 120 שנה אבוט (Abbott), חברת תרופות מהגדולות בעולם, מבססת את פעילותה על מדע, מחקר ופיתוח, תוך מחוייבות מלאה לבקרת איכות.

 בגלל עיכול קל יותר

  • סימילאק Advance Plus מכיל הרכב שמנים ייחודי, ללא שמן דקל, שהוכח מדעית כתורם לעיכול קל 

בגלל ההתפתחות השכלית

  • סימילאק Advance Plus מכיל רכיבים שהוכחו מדעית כמסייעים להתפתחות המוח 

בגלל התפתחות עצמות חזקות

  • סימילאק Advance Plus מכיל הרכב שהוכח מדעית כתורם להתפתחות עצמות חזקות 



  • ומה לגבי שמן הדקלים?

    שמן דקלים הוא שמן צמחי מתאים למאכל, המופק מפרי עץ דקל השמן. במקור, לפני כל תהליכי הזיכוך ותהליכים כימיים נוספים שהוא עובר, הוא שמן עשיר מאד בנוגדי חמצון מסוג הבטה- קרוטן שקיימים בירקות הכתומים והאדומים. יש בו אומנם אחוז גבוה של שומן רווי -41%, סוג שומן שמעלה את הכולסטרול הטוב אך גם את הכולסטרול הרע, אך יש בו גם אחוז גבוה יחסית של חומצות חד בלתי רוויות כמו בשמן הזית והקנולה- כ-39% ( בשמן הזית- 73% שומן חד בלתי רווי). הוא משמש כיום רבות בתעשיית המזון בכל העולם בגלל עלותו הנמוכה ויציבותו הגבוהה בפני חמצון.
    סיבה נוספת לעלייה בשימוש בשמן דקלים היא הדרישה להפחית את השימוש במרגרינה= שומן טרנס, אך למעשה, שמן הדקלים אינו אלטרנטיבה בריאה הרבה יותר, מפני שבתעשיית המזון, איננו מקבלים את שמן הדקלים המקורי והעשיר בנוגדי חמצון, אלא את אחיו המזוכך, שעבר חמצון חלקי ולכן עשוי לעלות את הסיכון לפגיעה חמצונית בגופנו( כלי דם, לב, מוח, מערכת החיסון ועוד).

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה