של נעליך מעל רגליך!


ותאמר השמש: של נעליך מעל רגליך!
היי, אבל שיהיו יפות כן?
מאת: חנה עטיה, מדריכה ראשית ברשת "נייל סטודיו" רשת בתי הספר למקצועות היופי.

אחת הטראומות הנשיות היותר בולטות היא כשהקיץ מתקרב ואנו נאלצות לחשוף את מה שהחבאנו כל החורף. החל מהשומנים הנוספים בבטן עד הסרת שיער ופה ושם כפות רגליים שלא זכו לטיפת אור יום או זמן איכות עם  הפדיקוריסטית. אך אל דאגה, עוד לא מאוחר לטפל באהבה בפועלות השחורות של הגוף, הרגליים!
עכשיו, כשעדיין אין 40 מעלות בחוץ, זה הזמן להיערך בצורה הכי נבונה   בכל הקשור לטיפוח הרגליים שלנו עד לכדי מצב שיוכלו להיראות בציבור.
אז ראשית, הסירו דאגה מרגליכן! העובדה שהן היו סגורות במגפיים וגרביים כל החורף אינה כזו שלילית כי היא למעשה שמרה על לחות בסביבת כפות הרגליים ובכך העור לא התייבש כמו בקיץ. אבל לצד היתרון הזה, התאספו מספר בעיות לטיפול בדיוק עכשיו. אגב, זו בדיוק ההוכחה לקלישאה "מה שלא רואים לא כואב", כי עכשיו עם חשיפת כפות הרגליים כנראה שיכאב. אז קצת לפני הצעקות של הפדיקוריסטית, הרשי לעצמך להחזיר לעור הרגליים קצת חיים.
אז מה את צריך לעשות לפני שנעבור לסנדלים?מציג את תמונה באדיבות מותג הלקים והפדיקור OPI.jpg
חנה עטיה, מדריכה ראשית ברשת "נייל סטודיו", ומנהלת סניף חולון, מסבירה:
הסבון בכה מאוד- סבון אנטיפסטי (סבון המחטא ביסודיות גבוהה) יהיה השלב הראשון שרגלייך יצטרכו לעבור לקראת בוא הקיץ. ההמלצה היא לשכשך את רגלייך יום יום בבועות הסבון המחטא, עדיפות גבוהה במיוחד לסבון על בסיס שמן עץ התה. ייבוש וניגוב ביסודיות: אל תקלי ראש עם עצמך ומדי יום הקפידי לייבש את הרגליים בניגוב מסיבי עד שאין ולו טיפת מים אחת עליהן. לאחר שייבשת אותן טוב מרחי קרם הזנה לרגליים על בסיס סיליקון, כשהסיבה לסיליקון היא שהוא יוצר הגנה מרבית מפני יתר הלחות בחוץ.
השקיעי במסכה-  כשאת מטפלת באופן קבוע אצל הפדיקוריסטית הרגליים שלך נהנות לרוב ממסכת הזנה לרגליים, אך מאחר ואת אחרי חורף שלם שכולו סימני הזנחה, רוצי לקנות לך אחת שתהיה בהישג יד בביתך.  למשל: מסכה של opi  העשויה משמן אבוקדו, עשירה בתרכיז מלפפונים, ומבוססת כולה על חמאת שיאה ועץ התה. את הטיפול נוכל להשלים בשימוש בקרם הגנה כפולה לכף הרגל, ליצירת הגנה מרבית.  לגבי הציפורניים, קצת רחמים. לא חייבים לקצר את הציפורן בצורה טראגית כי מעכשיו אין לה תחושת מחנק ולכן העניין מיותר קצת.
ההוצאה לאור- כשעור כפות הרגליים יוצא לאור השמש לאחר תקופה די ארוכה בה לא זכו רגלייך לשום קרן אור, אנא בדקי בקפדנות שאין שום הפתעה חבויה בצורת יבלת, גבשושית, במפר, גוש לא מזוהה באמצע כף הרגל או בצד. בכל זאת, לא נעים להסביר את זה בפרהסיה. ובכן, כאן אמליץ לגשת לטיפול מקצועי בהקדם, אין לדעת מה כמות העור הסובב את היבלת ובאיזה שיטה יש להסיר אותה לכן, אל תתעסקי ותשאירי את זה לטיפול המקצועי של הפדיקוריסטית. אמנם הסרתה היא לא לצמיתות והיא אכן תחזור במקום בו הייתה אך אל תשכחי שכאשר את מטפלת במקצועיות ובקביעות, את מונעת את סיבוך היבלת בעתיד.
מה זורם בכפות רגלייך? נכון. דם שזורם בוורידים, כאלה שהופכים בולטים עם הזמן. ההשקעה היא לא רבה לעומת התוצאה שתוענק לך כשתקפידי להשתמש בפילינג אנטי אייג'יינג ייחודי לכפות הרגליים המכיל חומצות אלפא הידרוקסיות שמן זית ועוד בריאים ומזינים למיניהם. תוכלי לעלות שלב בשיקום כפות הרגליים ולרכך את רגלייך בתמיסת השרייה שעשירה במינרלים והיא נועדה לשמור את עורך בהיר ללא כתמים ולמנוע מהציפורניים שלך להצהיב. אם כבר עלית שלב, אז סיימי את הטיפול בעזרת סרום משקם להזנת העור ושיקומו, המכיל בתוכו תמציות שמן זרעי ענבים וויטמינים E, C, ותמצית ליקוריץ שישרו לך מראה רענן וצעיר יותר.   
 מציג את לק סגול סחלב 65 שקל להשיג ברשת אפריל ומכוני הטיפוח DoYouLilacIt.jpgמציג את שמן הזנה של OPI , מחיר 120 שח, השמן מכיל שמנים וויטמינים, להזנת הציפורניים והקטיקולה.  להשיג במרכזי הטיפוח.jpgמציג את NLB43_GoOnGreenלק ירוק  של OPI 65 שקל להשיג ברשת אפריל ובמרכזי הטיפוח.jpgמציג את cuticle oil to go של OPI 70 שקל, להשיג מכוני הטיפוח  יחצ, רויטל מרסיק- מרסיק תקשורת- 03-5373001.jpg

קשה יש רק בלחם ..- פשוטו כמשמעו. העור הקשה שנוצר ברגלייך לא צמח באשמתך, הגוף שלנו מצמיח את העור הזה ובייחוד באזור העקב כי אלו הם האזורים שזרימת דם היא לא הצד החזק שלהם. למי שסובל מהנטייה לצמיחה מהירה של "עור קשה" שבשפה המקצועית נקרא "קאלוס", יזכה לעור מחוספס ועבה במיוחד. את הפדיקור הראשוני שלפני הקיץ יש לעבור ביסודיות ולהקפיד שימוש יומיומי בתכשירים המרככים את העור על מנת לשמר את תוצאות הפדיקור עד כמה שאפשר עד לטיפול הבא. תפנימו- חייבים לטפל בכפות הרגליים באופן יומיומי, לתחזק את העור ולרכך אותו מדי יום ביומו. קרם ה- "double coverage  של OPI" יספק הגנה ושימור העור רך וחלק תוך כדי שהוא מוזן בשיאה וכך נמנעת ההתייבשות של עור כף הרגל.  לא כל קרם הוא קרם שנועד לטפל ולרפא את העור ולא כל חמאה היא לטיפוח העור ולריכוכו, לכן יש לשים לב להבדלים ולאיכויות התכשירים שבחרתן לקנות. קרם רגליים טיפולי הוא קרם שנועד לטפל בבעיה שיש למטופל לדוגמא עור יבש וקשה בכפות הרגלים (קאלוס), ולכן הוא צריך להשתמש בקרם אשר ירכך ויגמיש את העור כמו קאלוס תרפי. לעומת זאת, קרם טיפוח הוא קרם שלמעשה כולנו צריכים  להשתמש כחלק משגרת הטיפוח היומית. זה יימנע את רוב בעיות העור הקשה בעתיד והרי כולנו יודעים שמניעה טובה וקלה מהטיפול עצמו.
אחרי הגשם הופיעה לה קשת צבעים-  עכשיו כשהחורף מאחורייך, כשכפות הרגליים שלך יכולות לבצבץ מתוך הסנדלים, מטופחות ויפות כמו בציור, כל מה שנותר הוא לקשט אותן בשלל צבעים קיציים, צבעוניים ומלאי חיים. צבעי הלק הססגוניים של קולקציית ברזיל, האחרונה למשפחת opi  נכון לאביב, היא המתאימה ביותר להשלמת מראה קייצי ובריא לכפות רגלייך. בין להיטי הקיץ, גם פרנץ' מניקור funny bunny של OPI  לציפורניי הרגליים.
טיפ טיפה טיפוח-  אז כבר יצאת לטייל בחיק הטבע עם החברות או עם החבר, ובדרך את מביטה בהערצה על הסנדלים החדשים שלך ופתאום נגלים לעינייך אוסף קטן של פדיחות מסביב לציפורן, משהו בסגנון עור קצת יבש, המסמל את הזריזות שבה יצאת מהבית- מה עושים? מוצר חובה שיהיה לך בתיק (!!) בלי ויתורים, פשוט טוב שהוא שם- cuticle to go  - של OPI  , תכשיר על בסיס שמן הזנה העשוי משמני שקדים, חמניות, שומשום וענבים וכל אלו רק למען העור סביב הציפורניים שלך.




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה