דברים שלא תרצי לשמור בבטן

דברים שלא תרצי לשמור בבטן
אחרי החגים חייבים לחזור לשגרה ולתפוס את עצמנו ביידים ולשמור על הגזרה  אז הנה כמה רעיונות איך לשמור על בטן מעוצבת אם יש לך ולמי אין ?.............
בטן מלאה, רפויה או משתפלת, מספיקה כדי לדרדר את ההרגשה כולה, גם אם מדובר באישה רזה .   גם  אנשים שדואגים לעסוק בספורט ותזונה בריאה,  אינם יכולים להבטיח לעצמם בטן חטובה ומתוחה אומר ד"ר רונן גלזינגר מומחה בכירורגיה פלסטית וחבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית וזאת מאחר ואין התעמלות או ספורט המסוגלים לטפל בעודפי עור. עודפי העור נוצרים כתוצאה מעליה או ירידה במשקל , או כחלק מתהליך הזדקנות העור.
כדי לזכות בבטן מעוצבת, יש לדאוג לה  בכל ההיבטים.  אם על ידי תזונה, ספורט ולא לשלול את עיצובה באחת מהטכנולוגיות החדישות וללא מאמץ כלל:
השיטה המודרנית- 'בודי טייט' -  המסת שומן בבטן באמצעות גלי רדיו:  
השיטה החדשנית לטיפול בעודפי שומן ועור באזור הבטן ללא ניתוח, היא באמצעות "בודי טייט", המסת שומן בגלי רדיו. ד"ר גלזינגר,  המשמש מדריך ראשי לרופאים מכל העולם, להמסת שומן בגלי רדיו, מסביר כי  שיטת  ה"בודי טייט"  הפכה את התהליך להרבה יותר נוח ועם פחות סיכונים ותופעות לוואי. הבודי טייט   מתאים מאוד למקרים בהם אין עודפי עור גדולים מדי, ומסת  שומן מאסיבית.
המסת השומן ומיצוק העור בשיטה זו, הינה פעולה  זעיר -פולשנית, וללא צורך בניתוח ובהרדמה מקומית בלבד. הטיפול מאפשר את המסת השומן באזור הבעייתי, וזה באמצעות אנרגיה של גלי הרדיו - RF . אלה, מאפשרים להמיס שומן בכמות גדולה בהרבה מאשר בכל דרך אחרת, ובזמן מהיר במיוחד.   פעולת גלי הרדיו מחממת באופן אחיד ומהיר את השומן וממיסה אותו ובו  בזמן  המכשיר מבצע את שאיבת השומן הנמס החוצה, כאשר הוא במצב נוזלי.   את המיצוק של העור, יבצע ד"ר גלזינגר באמצעות האלקטרודה החיצונית שמבצעת את תהליך כיווצו של העור, על מנת שלא יישאר רפוי לאחר הטיפול .
יתרון עצום נוסף לטיפול באמצעות בודי-טייט הוא החזרה המהירה לשגרת החיים, ללא היעדרות ממושכת מהעבודה ועם בטן יפה.
השיטה הבלתי פולשנית החדישה ביותר:  REACTION- מיצוק הבטן  ע"י שילוב של גלי רדיו וואקום :
שיטה חדשה שהתווספה לאחרונה מבטיחה מיצוק הבטן באופן בלתי פולשני כלל: ה- REACTION מכשיר חדשני לעיצוב ומיצוק, המשלב גלי רדיו וואקום. הטיפול מעודד את מערכות הצמיחה הטבעיות של הגוף בכדי ליצור שיפור של הצלוליט, רפיון העור וסימני המתיחה בצורה בטוחה ואפקטיבית. ייחודיות המכשיר היא שישנו פטנט להעברת גלי הרדיו בכדי לגרות את סיבי הקולגן והאלסטין הקיימים וכן לעורר את הפיברובלסטים לייצור מוגבר של קולגן . פעולה זו משפרת את מראה העור שיראה מוצק ואלסטי יותר.   השילוב של גלי הרדיו עם הוואקום גורמת לשלושה תהליכים שונים: חימום הרקמות העמוקות, מתיחה מכנית ועיסוי מכני של הרקמות.

השיטה הקלאסיתמתיחת בטן:

ניתוח  מתיחת  בטן  הינו  הפתרון  האידאלי  להשגת  בטן  שטוחה,  מתוחה  ונטולת  עודפי  עור  ושומן.  הפופולריות   של  ניתוח  זה  ידועה  בעיקר  בקרב  נשים   לאחר   ש"סיימו"  ללדת. אומר ד"ר גלזינגר. אולם יש   לציין  כי  ניתוח  מתיחת  בטן לכשעצמו , אינו   מהווה   פתרון של השמנת הבטן.  לכן לרוב רצוי לשלב  מתיחה יחד עם שאיבת שומן, שתאפשר  גם לאנשים  מלאים יותר לעבור הליך זה בהצלחה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה