Huggies Pull-Ups -האגיס מציגה את תחתוני הגמילה

האגיס מציגה את תחתוני הגמילה Huggies Pull-Ups -
היחידים שילמדו את הבייבי שלך איך להיגמל מחיתולים באופן קל ומהנה

שלום לכם קוראים שלי היום אספר לכם על הנכדה שלי היא בת שנה ועשרה חודשים .החורף עבר לו ובפתח האביב. שעון הקיץ כבר כאן ואתו תהפוכות מזג האויר פעם חם פעם קר.
ישבתי וחשבתי ביחד עם הבת שלי שהיגיע הזמן והרגע המתאים שנועה כבר בשלה להתחיל להגמל מחיתולים. עשיתי את הקניות המתאימות אני בתור הסבתא שלה החלטתי לקחת יוזמה קניתי סיר ומדרגה לשרותים שיהיה לה קל להגיע לאסלה. מקטין אסלה תחתוני גמילה של האגיס  שהם מצויירים בציורים מדהימים שכשהחיתול רטוב הציור נעלם  האגיס יצאה עם סדרה מדהימה נוחה לפתיחה  יש סקוצים בצדדים להרגיש כאילו הם לובשים תחתונים.


 היום נועה שלנו באה לבקר אותי וישר איך שנכנסה לבד הסירה את המכנסיים ובקשה ללכת לשרותים היא צועקת פיפי פיפי  והבת שלי אומרת נו היא סתם אומרת . אמרתי לה שמתוך שלא לשמה בא לשמה זאת אומרת מתוך סתם יגיע הרגע שזה יהיה אמיתי ולכן טיפ שלי להורים לא להתיאש לשבת איתה בשרותים לפתוח מיים שתרגיש ותחבוגרת אסלהוש את הפיפי הראשון היא תדע למה לצפות מה התהליך כל דבר בהתחלה קשה ולאט לאט זה יצליח.

 המלצות

· ספר סיר הסירים / אלונה פרנקל – לסיפור המיתולוגי נוספה בשנים האחרונות גם גרסה לבנות, ולנפתלי החמוד והמתולתל יש מקבילה נקבית בשם ציונה. אני ממליצה שבזמן הסיפור, לשנות את האסלה לישבנון. וזה מתחם האגיס לגמילה מחיתולים שאלות טיפים הכל נמצא בלינק הזה
 http://www.huggies.co.il/%D7%92%D7%9E%D7%99%D7%9C%D7%94.aspx









חוגלה קימברלי  מציגה את תחתוני הגמילה האגיס Pull Ups:  תחתוני גמילה סופגים הניתנים ללבישה והסרה כמו תחתונים רגילים ומציעים מגוון יתרונות גם לפעוט וגם להורים.
בהאגיס מבינים כי תהליך הגמילה מחיתולים הוא אינדיווידואלי ולכל ילד קצב משלו. על מנת להימנע מתסכולים מיותרים בתהליך שאינו פשוט, המותג מציע להורים מוצר המאפשר לפעוט להיות לפעיל ומעורב בתהליך הגמילה ובעזרת מספר פיצ'רים ייחודיים להפוך את התהליך  לאפקטיבי, רגוע ונעים במיוחד.


הורים רבים, מביעים  חשש מפני התחלת  תהליך הגמילה. תחתוני הגמילה האגיס Pull Ups הופכים את הפעוט לאקטיבי בתהליך ובכך מאפשרים  לו ללמוד להיגמל מחיתולים באופן חווייתי ומהנה ביותר . השנה, הקימו בהאגיס זירת גמילה מיוחדת באתר המותג הנקראת עולם הגמילה" שם תוכלו למצוא מידע רב , מאמרים, כתבות, סרטונים וכלים שימושיים לגמילה. בנוסף, תוכלו להזמין ערכת התנסות מתנת האגיס Pull Ups.
אז למה האגיס Pull Ups?
  • דקים במיוחד ונראים כמו תחתונים רגילים- תורם לתחושת בגרות ועצמאות של הפעוט
  • היחידים עם ציורי קסם שדוהים כשהפעוט מרטיב ובכך מסייעים להבנת ההבדל בין יבש לרטוב
  • ייחודי להאגיס: צדדים אלסטיים נפתחים להסרה נוחה ובדיקה של "פספוסים"
  • תחתוני גמילה ייעודיים גם ללילה- עם ספיגה מוגברת להמשך תהליך גמילה קל ונעים גם בלילה

  •  
    בכל פעם שהוא היא מצליחים אז לתת זריקת עידוד




















    לבן



     לבת

     ערכת הגמילה של הנכדה שלי



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה