מחשב פרצוף מחדש


"מחשב פרצוף מחדש..."
טרנד הלחיים השופעות כובש את נשות הוליווד

כוכבות הוליווד החליטו להתמכר לטרנד חדש שסוחף אותן זו אחר זו . אז מה משותף לקיילי מינו, פריסיליה פרסלי, דריל האנה, ניקול קידמן, מדונה וקתרין זיטה ג'ונס, ועוד רבות אחרות?  ישנם מאות  טיפולי יופי בשנים האחרונות, איך שכחנו מהצורך העז בלחיים שופעות וחושניות? ד"ר אינס ורנר היא מומחית לרפואת עור שמסבירה לנו, הנשים, עד כמה עצם הלחי יכולה להגדיר לנו את הפנים מחדש.

מסתמן כי לא משנה כמה זוהרות, יפות ,מוכשרות ומוצלחות יהיו נשות הוליווד תמיד יידבק בהן הרצון לתקן לשפר ולהוסיף עוד משהו במראה שלהן. תהליך מילוי הלחיים הפך לממכר ולטיפול מוכר בקרב כוכבות המסכים בדיוק בגלל הנוחות והקלילות שבתהליך הזה, ובעיקר מתוצאותיו הטבעיות. חומר המילוי המוזרק למילוי הלחיים הוא חומצה היאלורונית  שהכמות שלו  בעורנו יורדת אט אט עם הגיל, מדובר בחומר בטוח שמתפרק בהדרגה ולכן אין סיבה לדאגה. למה דווקא לחיים?  ד"ר אינס ורנר מסבירה עד כמה הלחיים שלנו מגדירות מחדש את קו הפנים ומעניקות לנו מראה צעיר ומלא חן ועל כן יש לטפל בקווים המנחים האלו כדי לשמור על מראה פנים יפה עד כמה שניתן. הגישה של הד"ר היא לטפח ולשמר את המראה הטבעי ללא כל שינוי בהבעות הפנים. מה שהחליף את מתיחת הפנים הפופולארית בשנים האחרונות הם דווקא אותם חומרי מילוי ,שמשפרים את המראה פלאים והופכים אותו צעיר הרבה יותר. תהליך הטיפול למעשה סובב כולו סביב החומצה ההיאלורונית, חומר מילוי טבעי, שבא לעזרתנו בדיוק כאשר נפח הלחיים יורד עם השנים, הפנים צונחות והקמטים מופיעים.  מילוי השקעים שנוצרים בפנים עם הגיל, מחזיר את הרקמה שצנחה למיקומה הקודם ומחזיר לפנים את המבנה הנכון. אותו חומר משובח, מעניק לעור את הלחות שאיבד עם השנים ומאפשר גם את "פיסול הפנים". חומצה היאלורונית  הינו חומר המילוי  הפופולרי ביותר  בארץ ובעולם,  כאשר הייחודיות שלו כחומר מילוי היא שהוא מגיע במינונים ומידות לכל אזור בפנים וכך ניתן לפסל עצמות לחיים, קו לסת, סנטר, גבות, אף, ולמלא שקעים באיזור העיניים, הלחיים, לצידי הפה, באיזור הרכות ועוד ועוד. ניתן גם למלא ולשפר את מבנה השפתיים והאף ולשפר את מבנה הפנים.  החדרת  חומצה היאלורונית, תמתח מעט את העור ותקטין את עומק הקמט.
 הסיבה לכך שהטרנד הזה קיים בעיקר בקרב כוכבות הוליווד היא שזמן הטיפול וההחלמה מזערי עד כמעט ולא מורגש יחסית לטיפולים השונים בתחום.  כמומחית בתחומה פיתחה ד"ר  אינס ורנר ,שיטה ייחודית המאפשרת פיסול עצמות הלחיים ביתר קלות. השיטה הייחודית שלה מאפשרת הקלה משמעותית בתהליך למטופלות ולמטופלים.  "השיטה הייחודית שלי מאפשרת פחות נקודות הזרקה בצורה מאוד עדינה ולכן פחות טראומה לרקמה.  בדרך כלל ההזרקה ללחיים מתבצעת לשלוש נקודות בלבד בצורה מבוקרת.  בשיטה הייחודית הזאת אני שולטת במיקום ובכמות החומר המוזרק לכל נקודה ונקודה.  היות ומדובר בטכניקה מאוד עדינה בדרך כלל גם אין כמעט כאב, דימומים או נפיחות לאחר ההזרקה.  התוצאה הינה מיידית וטבעית מאוד ולכן מיד לאחר ההזרקה אפשר לצאת לעבודה או עיסוקים אחרים"  מסבירה ד"ר אינס ורנר.  בשל מבנה פנים שונה אצל כל אחד ואחת חשוב מאוד להתאים את אופן ההזרקה למבנה הפנים וכך  ליצור מראה פנים טיבעי. התהליך העדין הזה חייב להיעשות בזהירות יתרה עם ייעוץ לכל אורכו על מנת להימנע ממילוי יתר ולדייק במינונים, מסבירה ד"ר ורנר. 
תחום הרפואה האסתטית השתנה בשנים האחרונות מציינת ד"ר אינס ורנר, מומחית לרפואת עור.  אם בעבר השתמשנו בחומרי מילוי למילוי קמטים וקמטוטים, היום אנו משתמשים בחומרי מילוי כגון חומצה היאלורונית בעיקר למילוי נפחים,  לשיפור מבנה הפנים והרמת פנים ללא ניתוח
" non surgical facelift"

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה